Gå til innhold

Har Espen Høiby slått eller ikke?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lyver ? Hun var da ikke tilstede. Hvis hun ikke tror han har gjort det, er det fordi hun enten tror på ham, ikke tror han kan gjøre noe sånt, eller begge deler. Det er ikke løgn, toppen blåøydhet, men de fleste vil vel tro det beste om sine nærmeste.

Uten at jeg er Mette-Marit fan forøvrig altså. Og denne saken har jeg ingen mening om, det har jeg ingen forutsetning for å ha.

Bare de som var der vet, og det var selvsagt ikke mange(to, så ingen andre ser). Alle tror det beste om sine selvsagt, men å forsvare noe de ikke har vært vitne til, er noe på kanten.

Denne exdama har ikke vært mye i media, og når så har hun vært sladdet. Det er ikke hennes ønske å bli offentliggjort, noe som tilsier at dama er sann.

Hvorfor skulle hun lyve om noe sånt? OG ikke minst, hva kunne hun ikke tjent på å fortelle "sin historie" Hun gjemmer seg - har tanken streifet dere?

Gjest Oppklarendes

Lyver ? Hun var da ikke tilstede. Hvis hun ikke tror han har gjort det, er det fordi hun enten tror på ham, ikke tror han kan gjøre noe sånt, eller begge deler. Det er ikke løgn, toppen blåøydhet, men de fleste vil vel tro det beste om sine nærmeste.

Uten at jeg er Mette-Marit fan forøvrig altså. Og denne saken har jeg ingen mening om, det har jeg ingen forutsetning for å ha.

Altså lyver om at han tidligere har vært voldelig.Dette er ikke slikt som kommer over natta akkurat!

Gjest serendipety

Bare de som var der vet, og det var selvsagt ikke mange(to, så ingen andre ser). Alle tror det beste om sine selvsagt, men å forsvare noe de ikke har vært vitne til, er noe på kanten.

Denne exdama har ikke vært mye i media, og når så har hun vært sladdet. Det er ikke hennes ønske å bli offentliggjort, noe som tilsier at dama er sann.

Hvorfor skulle hun lyve om noe sånt? OG ikke minst, hva kunne hun ikke tjent på å fortelle "sin historie" Hun gjemmer seg - har tanken streifet dere?

Jeg tror ikke han er skyldig. Som du sier: Dama har ikke vært mye i media. Dermed ønsker hun mer oppmerksomhet.

• 3 uker senere...

Ikke det at det betyr så mye. men det er ikke jeg som har svart deg på innlegget ditt her. Noen liker meg tydeligvis så godt at de ønsker å være meg "eh"???

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...