Gå til innhold

Legger som lår...


Nok

Anbefalte innlegg

Nå er jeg lei av å ikke kunne gå i korte skjørt...

Hvordan slanker man legger?? Hvordan trener jeg de raskt opp? Er dette lette muskler å trene opp?

Det må legges til at det ikke finnes muskler i leggene mine i det hele tatt - jeg har aldri gjort noe spes. forsøk på å trene dem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Det er ikke mange snarveier til penere ben. Men begynn med å gå turer, helst på over en time av gangen. Etter hvert kan du også begynne med lett jogging, husk at du da må ha GODE løpesko! Løper du på asfalt, så kjøp spesialsko for dette. Men i første omgang kan du som sagt begynne å gå mye.

Det er også svært viktig at du drikker mye vann, kanskje dine "store legger" kommer av vannsamlinger. Vann driver vann, så drikk minst tre liter rent vann hver dag. Kutt helst ned på kaffe og andre vanndrivende drikker.

Håper mine råd kan være til nytte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Det er ikke mange snarveier til penere ben. Men begynn med å gå turer, helst på over en time av gangen. Etter hvert kan du også begynne med lett jogging, husk at du da må ha GODE løpesko! Løper du på asfalt, så kjøp spesialsko for dette. Men i første omgang kan du som sagt begynne å gå mye.

Det er også svært viktig at du drikker mye vann, kanskje dine "store legger" kommer av vannsamlinger. Vann driver vann, så drikk minst tre liter rent vann hver dag. Kutt helst ned på kaffe og andre vanndrivende drikker.

Håper mine råd kan være til nytte!

Takk for svar!

Håper vanndrikke-tipset kunne være noe...

For jeg har alltid syntes det er rart at jeg har så svære legger siden jeg i mange, mange år har danset mye - derfor burde jeg ha mere muskler i leggene enn jeg føler at jeg har....

Gå tur i desembermørket med pissregnet hengende over seg frister ihvertfall ikke, så gå-tur-rådet får komme laaaaangt over nyttår......! :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar!

Håper vanndrikke-tipset kunne være noe...

For jeg har alltid syntes det er rart at jeg har så svære legger siden jeg i mange, mange år har danset mye - derfor burde jeg ha mere muskler i leggene enn jeg føler at jeg har....

Gå tur i desembermørket med pissregnet hengende over seg frister ihvertfall ikke, så gå-tur-rådet får komme laaaaangt over nyttår......! :-))

Jeg er enig i at været ikke akkurat inspirerer til gåturer, men jeg har erfart mang en gang at det å ta på seg full regndress, gummistøvler og bærbar lyd i ørene under lua/hetta kan være en riktig så fin opplevelse. Det regner og det regner, men du hører på fin musikk og er tørr og fin under regntøyet. Og så føler man seg så veldig bra etterpå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yellow Ledbetter

Takk for svar!

Håper vanndrikke-tipset kunne være noe...

For jeg har alltid syntes det er rart at jeg har så svære legger siden jeg i mange, mange år har danset mye - derfor burde jeg ha mere muskler i leggene enn jeg føler at jeg har....

Gå tur i desembermørket med pissregnet hengende over seg frister ihvertfall ikke, så gå-tur-rådet får komme laaaaangt over nyttår......! :-))

Kanskje dansinga har ført til sterke legger og dermed litt volum?

"Størrelsen" på legga er i stor grad prega av det genetiske. Det finnes mange som har skikkelige problemer med å legge på seg noe særlig volum på legga. Det genetiske kan man ikke gjøre noe med.

Dessuten tviler jeg sterkt på at

legga dine er like store som låra :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

John Gunnar Oppheim, Instruktør

Hei,

jeg er redd tykke legger er arvelig betinget og lite som kan gjøres med. Visuelt ville dette kanskje virke som et mindre problem dersom du med trening øket størrelsen på resetn av beinmuskulaturen. Bruk da kun maskiner som belaster lårmuskulaturen. F.eks. vil knebøy også belaste leggene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...