Gå til innhold

Nytt forum

Anbefalte innlegg

Skrevet

På kvinneguiden.no har de nettopp åpnet et nytt forum for adopsjon. Dette er bare en prøve for å se om det er noen interesse for det. Kanskje en idé å prøve det, de har strenge regler og moderatorer på KG og stenger folk ute dersom de ikke følger reglene.

Skrevet

Jeg gikk inn på kvinneguiden.no men fant ingenting om adopsjon. I søket "adopsjon" var treffet "0" ?!?!?

Skrevet

Jo da, det er forum for adopsjon der nå. Opprettet for oss tror jeg! http://forum.kvinneguiden.no

Dette var veldig klønete synes jeg... Prøver å svare men det ble for mye dill for meg... Mye lettere her..

Gjest gjest 2003
Skrevet

Dette var veldig klønete synes jeg... Prøver å svare men det ble for mye dill for meg... Mye lettere her..

Ikke klønete, bare uvant, og man har en del fordeler om man registrer seg.

Skrevet

Bedre enn her bare man blir vant til det, og flere spennende forum også :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...