Gå til innhold

Petter smart og dere andre fotballidioter

Anbefalte innlegg

Morsomt at du prøver å fremstille at du kjenner hele situasjonen og mener du har rett til å "bestemme" at han burde spilt.

Dette er ikke ditt bord vettu :-)

For meg har det lite å si om TIL rykker ned eller ikke. Jeg er ikke tilknyttet klubben på noen måte og er heller ikke TIL-supporter.

Jeg sier bare min mening om hva jeg mener han burde gjort. På lik linje med at alle andre her sier sin mening.

Jeg uttaler meg på det samme (tynne?) grunnlaget som alle andre her, verken mer eller mindre.

Fortsetter under...

Gjest Niels Henrik

Morsomt at du prøver å fremstille at du kjenner hele situasjonen og mener du har rett til å "bestemme" at han burde spilt.

Dette er ikke ditt bord vettu :-)

Er det ikke det vi alle driver med her på DOL, uttaler oss om ting som "ikke er vårt bord"?

For meg har det lite å si om TIL rykker ned eller ikke. Jeg er ikke tilknyttet klubben på noen måte og er heller ikke TIL-supporter.

Jeg sier bare min mening om hva jeg mener han burde gjort. På lik linje med at alle andre her sier sin mening.

Jeg uttaler meg på det samme (tynne?) grunnlaget som alle andre her, verken mer eller mindre.

Fint at du innrømmer det da hvertfall..Da er du vel enig i at man ikke sitter på riksdekkende fjernsyn og kommer med bastante uttalelser om ting som ikke er "sitt bord".

Det er ikke alle meninger man bør uttrykke av hensyn til andre !

Fint at du innrømmer det da hvertfall..Da er du vel enig i at man ikke sitter på riksdekkende fjernsyn og kommer med bastante uttalelser om ting som ikke er "sitt bord".

Det er ikke alle meninger man bør uttrykke av hensyn til andre !

Jeg synes Hoff og mini burde holdt slikt for seg selv. De er ansatt for å kommentere fotball og burde nok unngått dette temaet, utover å konstantere at Årst ble hjemme.

Alle har rett til sin mening, men det betyr ikke at en bør komme med den på riksdekkende TV.

Det kunne jo vært momenter i saken vi ikke vet noe om.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...