Gå til innhold

Kanskje du er født nå.........

Anbefalte innlegg

Skrevet

.....eller kanskje du har vært født en stund. Mine tanker går stadig til det vakre landet Colombia og barnehjemmet som vårt barn vil komme fra. Vi har fått indikasjoner på at det kanskje kan komme en etterlengtet telefon til oss i januar. Oftere og oftere tenker jeg på barnet vårt som vi venter en gang i fremtiden. "Er du en hun eller han. Hvor gammel er du? Hvilken personlighet har du?". Jeg kan nesten ikke vente....

Venteklem fra

Lengsel1365380312
Skrevet

Hei, kjære latinomamma!

Du setter ord på de mange følelsene vi går med om dagen! Det er godt å lengte etter barnet vi ennå ikke kjenner, men også så vondt...

Vi hadde håpet på telefon før jul, men januar/februar er vel kanskje mer sannsynlig nå...

Hadde håpet på mange presanger under juletreet til den lille i år, men det får heller bli i 2004, tror jeg nå...

Lykke til videre - vi får holde hverandre med selskap!

Klem fra

Skrevet

Den dagen vi fikk besøk av sosialkontoret første gang var tilfeldigvis den samme dagen som jenta vår ble født.

Jeg husker at min mann og jeg satt oss ned samme kveld, og tente et lite lys og snakket om barnet vi ventet, lite ante vi at akkurat det døgnet ble hun født på den andre siden av jorda...

Livet er forunderlig og deilig:0)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...