Gå til innhold

Venneanbefaling til Kina?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei du trenger ikke det til kina.

Men du kan jo jobbe med bildepresentasjonen. oppskriften på den ( fra AF) var sånn i mai 2001:

"CCAA ønsker ca 10 bilder som limes på vanlige A4 ark. Skriv en passende tekst på norsk under hvert bilde. Husk at dette skal være en presentasjon av dere selv overfor kinesiske myndigheter , så unngå bilder som kan virke støtende (bilder med glass / flasker, bilder fra badestrand, bare overkropper , shorts etc) Hund/katt kan forekomme men bør ikke være hovedmotiv på bildet"

har du adopsjonsboken til Melis?

Kos deg i ventetiden.

klem fra

Nei du trenger ikke det til kina.

Men du kan jo jobbe med bildepresentasjonen. oppskriften på den ( fra AF) var sånn i mai 2001:

"CCAA ønsker ca 10 bilder som limes på vanlige A4 ark. Skriv en passende tekst på norsk under hvert bilde. Husk at dette skal være en presentasjon av dere selv overfor kinesiske myndigheter , så unngå bilder som kan virke støtende (bilder med glass / flasker, bilder fra badestrand, bare overkropper , shorts etc) Hund/katt kan forekomme men bør ikke være hovedmotiv på bildet"

har du adopsjonsboken til Melis?

Kos deg i ventetiden.

klem fra

PS

Det med å klippe, lime og skrive gjelder kun AF.

Til InorAdopt skal man bare sende bildene som de er og så lager de en kollage.

Jeg tror det er slik i VB og.

Det er kun gjennom AF man lager presentasjonen selv.

:-)

PS

Det med å klippe, lime og skrive gjelder kun AF.

Til InorAdopt skal man bare sende bildene som de er og så lager de en kollage.

Jeg tror det er slik i VB og.

Det er kun gjennom AF man lager presentasjonen selv.

:-)

Takk for svar!

Kanne, jeg har ikke adopsjonsboka, men har laget min egen! Er ikke flink til å tegne, men fant masse fint på clip-art. Har limt på papp og satt inn i perm.

Takk for svar!

Kanne, jeg har ikke adopsjonsboka, men har laget min egen! Er ikke flink til å tegne, men fant masse fint på clip-art. Har limt på papp og satt inn i perm.

-å ta kopi av billed presentasjonen, slik at du har et eksemplar til deg og dine her hjemme også!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...