Gå til innhold

Har noen vært i Gansu Kina?

Anbefalte innlegg

Vi er i full gang med å forberede den store reisen til Kina. Skal reise med VB til Gansu. Trodde først vi skulle til Wuwei, men mest sannsynlig skal vi til provinshovedstaden. Er det noen som har hentet barn der? Er det noen som kan si litt om forholdene der? Gode råd? Alt er av interesse! Hilsen fra meg

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/125247-har-noen-v%C3%A6rt-i-gansu-kina/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei !! Kjemmer ingen som har vært der før,...en ganske ukjent provins for meg !! Fant en link som kanskje kan gi litt informasjon,..håper det :-))) http://www.borntosmile.com/china_referrals/main.htm PS. Når reiser dere ??? Vi reiser til Hunan den 5 des. :-) Klem fra

Hei !! Kjemmer ingen som har vært der før,...en ganske ukjent provins for meg !! Fant en link som kanskje kan gi litt informasjon,..håper det :-))) http://www.borntosmile.com/china_referrals/main.htm PS. Når reiser dere ??? Vi reiser til Hunan den 5 des. :-) Klem fra

Hei ! Vi reiser også 5.desember med VB. Da skal vi sikkert med samme Beijing-fly!!! Vi er 10 som reiser til Gansu samtidig. Jeg har ikke hørt om andre som har fått barn fra Gansu tidligere. Linken du viste ga ikke mye på Gansu heller. Men ellers var den jo flott. Er dere klare til reisen da? Var det ikke fantastisk å få bilde? Da sees vi på Kastrup - vi reiser fra Flesland direkte dit. Hilsen fra meg

Hei,

Fant en link til noen som hadde adoptert fra Wuwei barnehjem i Gansu. Du har den kanskje fra før?

http://dianerchan.tripod.com/chanfamily/id32.html

Denne linken var jo fantastisk!!! Utrolig rart å se barnehjemmet der vår lille datter er...Tusen takk!!!! Hilsen fra meg

Gjest så glad

Har vært i Gansu provinsen og hentet verdens herligste jente, da 13 mnd i Landzhou, for 1,5 snart 2 år siden! med VB, men ikke Wuwei Det var et eventyr, som fremdeles varer og er høyst virkelig! Skulle ønske jeg skulle reise dit igjen.... sent å skrive mer nå, men kan gjerne svare på noe en annen kveld, har du mulighet for å sende en mailadr så er det kanskje en mulighet, er sjelden inne her men skal prøve igjen snart!

Annonse

Har vært i Gansu provinsen og hentet verdens herligste jente, da 13 mnd i Landzhou, for 1,5 snart 2 år siden! med VB, men ikke Wuwei Det var et eventyr, som fremdeles varer og er høyst virkelig! Skulle ønske jeg skulle reise dit igjen.... sent å skrive mer nå, men kan gjerne svare på noe en annen kveld, har du mulighet for å sende en mailadr så er det kanskje en mulighet, er sjelden inne her men skal prøve igjen snart!

Så kjekt at du svarte!!! Det hadde vært spennende å høre om dine erfaringer og opplevelser. Hvis du vil kan du maile meg på [email protected]. Jeg har ikke anonym adresse,men satser på at dette går greit... Håper å høre fra deg. Hilsen fra meg

Hei ! Vi reiser også 5.desember med VB. Da skal vi sikkert med samme Beijing-fly!!! Vi er 10 som reiser til Gansu samtidig. Jeg har ikke hørt om andre som har fått barn fra Gansu tidligere. Linken du viste ga ikke mye på Gansu heller. Men ellers var den jo flott. Er dere klare til reisen da? Var det ikke fantastisk å få bilde? Da sees vi på Kastrup - vi reiser fra Flesland direkte dit. Hilsen fra meg

Hei igjen !!

Synd linken ikke var nyttig,..jeg såg det selv i ettertid, desverre :-((( Ser du har fått andre linker,..og det er jo fint :-))

Så moro at vi er mange som reiser samtidig !!!!! Vi er 10 par som reiser til Hunan samme dag,....og da håper jeg at vi alle kan treffes i Beijing etterpå :-)))

Det var herlig å få bildet,..hun er aldeles nyyyydelig,..og vi gleder oss enormt. Måtte bare tiden gå fort.

Det er nok en del ting igjen å gjøre før vi er helt klar,..har tatt frem pakkelisten,..så det er vel bare å sette igang :-))

Vi reiser via Gardermoen,..men vi MØTES på Kastrup.

Når reiser dere hjem igjen ??? Vi drar den 19 des.

Gleder oss.

Vi sees.

Klem fra

Hei igjen !!

Synd linken ikke var nyttig,..jeg såg det selv i ettertid, desverre :-((( Ser du har fått andre linker,..og det er jo fint :-))

Så moro at vi er mange som reiser samtidig !!!!! Vi er 10 par som reiser til Hunan samme dag,....og da håper jeg at vi alle kan treffes i Beijing etterpå :-)))

Det var herlig å få bildet,..hun er aldeles nyyyydelig,..og vi gleder oss enormt. Måtte bare tiden gå fort.

Det er nok en del ting igjen å gjøre før vi er helt klar,..har tatt frem pakkelisten,..så det er vel bare å sette igang :-))

Vi reiser via Gardermoen,..men vi MØTES på Kastrup.

Når reiser dere hjem igjen ??? Vi drar den 19 des.

Gleder oss.

Vi sees.

Klem fra

Hei igjen!

Vi reiser hjem den 18.des. Heldige dere som får være en dag lenger...

Ut fra nicket ditt ser jeg at dere har et barn fra før??? Hvis det stemmer, skal dere reise alle sammen?

Vi reiser mannsterke - sønnen vår på snart 3 og mine foreldre...

Vi sees - hilsen fra meg

Hei igjen!

Vi reiser hjem den 18.des. Heldige dere som får være en dag lenger...

Ut fra nicket ditt ser jeg at dere har et barn fra før??? Hvis det stemmer, skal dere reise alle sammen?

Vi reiser mannsterke - sønnen vår på snart 3 og mine foreldre...

Vi sees - hilsen fra meg

Hei igjen.

Koselig at dere er så mange :-)))

Vi tar med oss "storesøster" som er tre år ( litt over), klarer ikke reise fra henne,....ikke for mer enn en dag :-))))

Det ser ut til at det er relativt mange barn som skal være med,...og det er herlig !!!!!!

Klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...