Gå til innhold

Til lengsel og frø

Anbefalte innlegg

Takk, frø, for at du delte ditt herlige sammentreff med å tenne lys på akkurat den dagen da barnet ditt ble født. Noen måneder før vi fikk vår første sønn og akkurat rundt tidspunktet da han ble født, husker jeg en uro og en konkret følelse av at et barn ventet på meg. Veldig rart det der......

Lengsel, hvor venter dere barn fra? Hvis det er Colombia, er det da gjennom ICBF eller et privat barnehjem?

klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/125272-til-lengsel-og-fr%C3%B8/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lengsel1365380312

Vi venter barn gjennom ICBF - vårt første. Vi sendte papirene 28. februar, og er vel en av dem som venter i spenning HVER DAG på distrikt nå! Vi ble godkjente av ICBF 25. juni.

Jeg kan nesten ikke vente med å komme meg fort nok hjem til postkassa!

Hører du til på romerike? Har du vært på romerikstreff før? I tilfelle, må du bli med der!

Når sendte dere papirene og når ble dere godkjent? ICBF, ikke sant?

Fortsatt venteklem fra

Vi venter barn gjennom ICBF - vårt første. Vi sendte papirene 28. februar, og er vel en av dem som venter i spenning HVER DAG på distrikt nå! Vi ble godkjente av ICBF 25. juni.

Jeg kan nesten ikke vente med å komme meg fort nok hjem til postkassa!

Hører du til på romerike? Har du vært på romerikstreff før? I tilfelle, må du bli med der!

Når sendte dere papirene og når ble dere godkjent? ICBF, ikke sant?

Fortsatt venteklem fra

Jeg hører til Romerike og er aktiv i Romerikstreffet, så vi kjenner nok hverandre. Jeg er datter til foredragsholder på forrige møte. Hi-hi........

Har ikke vært så aktiv inne på dol før nå.....

klem fra

Jeg hører til Romerike og er aktiv i Romerikstreffet, så vi kjenner nok hverandre. Jeg er datter til foredragsholder på forrige møte. Hi-hi........

klem fra

Her er enda en "romeriking"...Jeg har bare vært på de to siste treffene, (det er jo en fin gjeng som møtes...) og kommer nok til å fortsette med det. Jeg er hun som har en egenfødt gutt på 5 1/2 år og ei Kina-jente på snart 2...

Lengsel1365380312

klem fra

OK, da vet jeg hvem du er, selvfølgelig! Mente du sa tidligere at du ikke var aktiv på DOL, så jeg koblet bare ikke med en gang!

Vi sees på neste treff - hvis ikke noen av oss er i Colombia, da...

Klem fra

Lengsel1365380312

Her er enda en "romeriking"...Jeg har bare vært på de to siste treffene, (det er jo en fin gjeng som møtes...) og kommer nok til å fortsette med det. Jeg er hun som har en egenfødt gutt på 5 1/2 år og ei Kina-jente på snart 2...

Tror det helt klart er på tide med en nick-runde på neste treff, ja! Det er så kjekt å ha ansikter på nickene! Jeg husker deg, jeg - satt rett ovenfor deg på siste treff.

Vi sees snart igjen!

Klem fra

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...