Rubia Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Guttungens nye vidunder spiller ikke mp3 filer, kan jeg laste ned andre filer til ham i yndlingsmusikken. Det er helt krise, discotek på lørdag Vi bruker Kasaa. Takk, takk, takk for svar. Hilsen... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/125417-musikk-p%C3%A5-nett-ikke-mp3/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pappa Bjørn Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Du kan da bruke MP3 filene du har, men når du brenner dem ut på cd må du forandre dem til et annet format. Hva slags brenner og program har du? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/125417-musikk-p%C3%A5-nett-ikke-mp3/#findComment-761725 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubia Skrevet 5. november 2003 Forfatter Del Skrevet 5. november 2003 Du kan da bruke MP3 filene du har, men når du brenner dem ut på cd må du forandre dem til et annet format. Hva slags brenner og program har du? Phuhh...jeg hørte noen rykter om det ja Han har kjøpt seg en rå boomblaster og gledet seg til å spille de brente cd.ene da vet du... Jeg har en nyinnkjøpt Aopen brenner med Nero MediaPlayer program til. Kan du fortelle sånn steg for steg tror du. Nå blir poden glad Takk for svar. Hilsen... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/125417-musikk-p%C3%A5-nett-ikke-mp3/#findComment-761822 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pappa Bjørn Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Phuhh...jeg hørte noen rykter om det ja Han har kjøpt seg en rå boomblaster og gledet seg til å spille de brente cd.ene da vet du... Jeg har en nyinnkjøpt Aopen brenner med Nero MediaPlayer program til. Kan du fortelle sånn steg for steg tror du. Nå blir poden glad Takk for svar. Hilsen... Samme brenner og program som jeg har. Jeg skal forsøke å hjelpe deg gjennom. Først åpner du Nero Burning Rom som er brennerprogrammet. Da kommer det opp en "Wizard" som spør hva du skal lage. Da merker du av for CD for så å trykke next. Da kommer et nytt bilde der du merker av for compile a new cd, deretter next. Så spør programmet hva slags cd du skal lage. Da har du valg mellom audio cd, data cd eller other formats. Dersom du skal brenne en cd som kan brukes i spilleren så merker du for audio cd, så next. På den siste du får opp trykker du på finish. Nå kommer den delen der du velger hva som skal være på cd`n du lager. Der det står file browser klikker du deg frem til mappen du har mp3 filer i. I det du markerer denne vil kollonnen ved siden av liste opp de filene du har. Klikk på sangen du skal ha, hold museknappen inne og dra filen over til listen du skal lage. Det er det hvite feltet helt til venstre. Nederst vil du se en linje som indikerer hvor mange minutter du har plass til på cd`n. Når du er ferdi trykker du på file og går ned rullegardinet som da åpner seg til du får frem Write CD. Bildet som da kommer opp ber deg om å si hvilken fart du skal brenne på. Det er nok merket med 48x ville jeg tro, men på audio cd er det ofte lurt å sette denne ned til 32x. Det gir oftest bedre resultat. Så brennes cd`n. I det denne er ferdig vil det komme opp beskjed om at "CD created succedfully", klikk da ok. Dersom du ikke skal lage noe cover eller noe etterpå trykker du på "DIscard" og skuffen til cd-brenneren vil åpne seg. Dette gjør jeg nesten daglig og det er prosedyren jeg følger. Jeg bruker samme program som deg, men det kan jo være små forskjeller om ikke vi bruker samme versjon. Forsøk å følge denne til punkt og prikke om du er usikker. Da burde det gå bra. Håper også du vil fortelle etterpå hvordan det gikk. Lykke til. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/125417-musikk-p%C3%A5-nett-ikke-mp3/#findComment-761894 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubia Skrevet 6. november 2003 Forfatter Del Skrevet 6. november 2003 Samme brenner og program som jeg har. Jeg skal forsøke å hjelpe deg gjennom. Først åpner du Nero Burning Rom som er brennerprogrammet. Da kommer det opp en "Wizard" som spør hva du skal lage. Da merker du av for CD for så å trykke next. Da kommer et nytt bilde der du merker av for compile a new cd, deretter next. Så spør programmet hva slags cd du skal lage. Da har du valg mellom audio cd, data cd eller other formats. Dersom du skal brenne en cd som kan brukes i spilleren så merker du for audio cd, så next. På den siste du får opp trykker du på finish. Nå kommer den delen der du velger hva som skal være på cd`n du lager. Der det står file browser klikker du deg frem til mappen du har mp3 filer i. I det du markerer denne vil kollonnen ved siden av liste opp de filene du har. Klikk på sangen du skal ha, hold museknappen inne og dra filen over til listen du skal lage. Det er det hvite feltet helt til venstre. Nederst vil du se en linje som indikerer hvor mange minutter du har plass til på cd`n. Når du er ferdi trykker du på file og går ned rullegardinet som da åpner seg til du får frem Write CD. Bildet som da kommer opp ber deg om å si hvilken fart du skal brenne på. Det er nok merket med 48x ville jeg tro, men på audio cd er det ofte lurt å sette denne ned til 32x. Det gir oftest bedre resultat. Så brennes cd`n. I det denne er ferdig vil det komme opp beskjed om at "CD created succedfully", klikk da ok. Dersom du ikke skal lage noe cover eller noe etterpå trykker du på "DIscard" og skuffen til cd-brenneren vil åpne seg. Dette gjør jeg nesten daglig og det er prosedyren jeg følger. Jeg bruker samme program som deg, men det kan jo være små forskjeller om ikke vi bruker samme versjon. Forsøk å følge denne til punkt og prikke om du er usikker. Da burde det gå bra. Håper også du vil fortelle etterpå hvordan det gikk. Lykke til. Hei pappa Bjørn. Joda, nå skal du høre... Din oppskrift lignet veldig på den jeg selv utfører, så jeg viste ikke hva jeg gjorde feil. Det viste seg at problemet var ganske enkelt - dog ille nok for en fersking - Jeg brukte cd-rw...og når jeg leste litt så fant jeg ut at ikke alle lydapparater klarte å lese det. Jeg hadde heldigvis en cd-r liggende og når jeg prøvde på den så gikk det. "Den riktige musikken"var det poden hørte når han testet sitt nye vidunder i morges, og du kan tro han var fornøyd !!! Tusen takk for hjelpen, det er så godt å få hjelp i en slik presset stund. Diskoteket er reddet og poden er strålende fornøyd Takk og hilsen... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/125417-musikk-p%C3%A5-nett-ikke-mp3/#findComment-762562 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pappa Bjørn Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Hei pappa Bjørn. Joda, nå skal du høre... Din oppskrift lignet veldig på den jeg selv utfører, så jeg viste ikke hva jeg gjorde feil. Det viste seg at problemet var ganske enkelt - dog ille nok for en fersking - Jeg brukte cd-rw...og når jeg leste litt så fant jeg ut at ikke alle lydapparater klarte å lese det. Jeg hadde heldigvis en cd-r liggende og når jeg prøvde på den så gikk det. "Den riktige musikken"var det poden hørte når han testet sitt nye vidunder i morges, og du kan tro han var fornøyd !!! Tusen takk for hjelpen, det er så godt å få hjelp i en slik presset stund. Diskoteket er reddet og poden er strålende fornøyd Takk og hilsen... Det var fint å høre. Håper dere begge får masse glede av dette. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/125417-musikk-p%C3%A5-nett-ikke-mp3/#findComment-762673 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubia Skrevet 6. november 2003 Forfatter Del Skrevet 6. november 2003 Det var fint å høre. Håper dere begge får masse glede av dette. Du vet jo selv - for du har jo knøtter selv, sant - hvor viktig slikt er for de små Og for mor...glade barn er den største glede, he he. Så igjen tusen takk. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/125417-musikk-p%C3%A5-nett-ikke-mp3/#findComment-762689 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.