Gå til innhold

Gammeldags "oldemors syskrin" - hvor får jeg kjøpt det?

Anbefalte innlegg

Jeg er på jakt etter et slikt koselig, gammeldags syskrin. Du vet, et sånt bestemor og oldemor hadde i tre, som man åpner ved å slå ut til sidene.

Jeg fant et her:

http://www.noredalen.no/Produkt/syskrin.jpg

men det var en temmelig stiv pris de forlangte for det...! 2200,- kroner skulle de ha, da jeg sendte mail med prisforespørsel.

Det ser vel og merke stort og romslig ut, men likevel...to tusen kroner? Det var mye.

Noen som har tips om andre, lignende syskrin å få kjøpt? Helst på nett, men butikker i Oslo-området kan jeg også stikke innom.

Takker på forhånd for all hjelp! :-)

Fortsetter under...

Gjest har sett det

Har sett dette uten "ben" til et par hundrelapper. Mener det var på en sånn diverse butikk (Europris, Nille, Pytt og Panne)

Tror jeg også har sett det på Wallendahl

Har også sett det utstillt i garnforretninger men vet ikke om det selges der.

Har sett dette uten "ben" til et par hundrelapper. Mener det var på en sånn diverse butikk (Europris, Nille, Pytt og Panne)

Tror jeg også har sett det på Wallendahl

Har også sett det utstillt i garnforretninger men vet ikke om det selges der.

Jeg skal kikke litt rundt i de butikkene du nevner. Men dette syskrinet på bildet er ganske stort...jeg innbiller meg at de er betraktelig mindre, de du nevner...?

Jeg skal ha garn oppi der også, i tillegg til diverse nål og tråd, sysaks, bøte-lapper til tøy, ja alt mulig. Det krever litt plass.

Annonse

Kan du ikke gå i en bruktforretning? Der har jeg sett slike flere ganger. Og så lurer jeg på om jeg har sett et tidligere på Pytt i Panne tidligere.

Bruktforretning? Tro hvor jeg finner det? Jeg kan ikke si jeg kommer på noen.

Har du et tips...?

Bruktforretning? Tro hvor jeg finner det? Jeg kan ikke si jeg kommer på noen.

Har du et tips...?

Maritabutikken nederst i Markveien. Brukthandelen over Kiwi i Sannergata. Det finnes også en brukthandel i Dalsbergstien på Bislett

Jeg fant mitt på IKEA. Riktignok noen år siden nå, men ....

Jeg sjekket på Ikeas nettside nå, men fikk opp "ingen treff" på søkeordet "syskrin". Men det kan jo godt hende de har noe likevel, i de vanlige butikkene..?

Loppemarkeder eller bruktbutikker. Men jeg tror ikke de er så store som du vil ha det til altså. Garnnøstene må du nok finne en annen plass til er jeg redd. Mitt er i alle fall mer enn fullt nok med div. tråsneller, silkebånd, sytilbehør og sånt.

Loppemarkeder eller bruktbutikker. Men jeg tror ikke de er så store som du vil ha det til altså. Garnnøstene må du nok finne en annen plass til er jeg redd. Mitt er i alle fall mer enn fullt nok med div. tråsneller, silkebånd, sytilbehør og sånt.

Ja, jeg må nok finne et annet alternativ til garnnøster. Det har jeg skjønt nå. Har fått helt dilla på hekling forresten, når jeg først begynte med den marihøna jeg fikk oppskrift på av deg:-)

Må avgårde og kjøpe mere rødt garn i dag. Kjøpte ikke alle nøstene til å begynne med, for jeg tenkte at det var vel bortkastet i fall jeg ga opp eller ble lei med en gang. Men sånn gikk det ikke, jeg fikk helt dilla og har sittet oppe halve natta de siste dagene og heklet i vei:-)

Annonse

Gjest har sett det

Jeg skal kikke litt rundt i de butikkene du nevner. Men dette syskrinet på bildet er ganske stort...jeg innbiller meg at de er betraktelig mindre, de du nevner...?

Jeg skal ha garn oppi der også, i tillegg til diverse nål og tråd, sysaks, bøte-lapper til tøy, ja alt mulig. Det krever litt plass.

Her er et lite ett, men det er jo ok pris da....

link: http://www.ellos.no

Side 11 i varetype "gang/oppbevaring"

Vet ikke om jeg får linken til å slå opp på den siden, hvis ikke velger du selv i venstre kanten!

Her er et lite ett, men det er jo ok pris da....

link: http://www.ellos.no

Side 11 i varetype "gang/oppbevaring"

Vet ikke om jeg får linken til å slå opp på den siden, hvis ikke velger du selv i venstre kanten!

Takk for linken:-) Det så nok litt smått ut, men takk likevel.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...