sarhan Skrevet 6. november 2003 Skrevet 6. november 2003 Hej! Er noen hjemme med barn i Oslo trakten? Jeg er hjemme med vår datter fra Kina. Hon er 1 år. Vi kom hjem i oktober. Har også en datter som er 3 1/2 nå. Hade vart gøy å treffe andre som også var hjemme! 0 Siter
Hilla Skrevet 6. november 2003 Skrevet 6. november 2003 Hei... Jobber akkurat nå, men blir snart hjemme og bor i Ski. Kanskje litt langt frem til januar 04, men kanskje vi kan ta kontakt en dag ? Vi venter tildeling nå i november og vi har en jente fra Kina fra før på 3,5 år ;o) 0 Siter
Kinayang Skrevet 6. november 2003 Skrevet 6. november 2003 Hei Vi kom hjem med vår datter som nå er elleve måneder i slutten av august. Det hadde vært hyggelig med kontakt. Har du en mailadresse jeg kan nå deg på? 0 Siter
Gjest tiden Skrevet 7. november 2003 Skrevet 7. november 2003 Hei, Jeg er ikke hjemme ennå, men håper at det snart skal skje. Har også en datter på 3 år. Men, hvordan kommer man i kontakt med hverandre? 0 Siter
Gjest Med kinabarn i hjertet Skrevet 7. november 2003 Skrevet 7. november 2003 Ikke riktig enda, men jeg regner med å hente barn i ca. februar og da blir jeg hjemmeværende en stund. Hadde vært hyggelig med kontakt! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.