Gå til innhold

Den vordende trebarnsfar

Anbefalte innlegg

Skrevet

kom med et supert forslag her om dagen (ifølge ham selv) til ansvarsfordeling når tredjemann er i hus:

("Hvis jeg tar meg av stellet av de to eldste, så tar du deg av alle bæsjebleiene til minsten, ok?" foreslo han.

(Det må i parentes nevnes at de to eldste er 4 og snart 8 år og klarer seg stort sett selv når det gjelder stell...)

Jaja, godt å ha noe å le av mens man venter som verst...;0)))

Skrevet

Min mann driver nå intens trening med vår snart 4-åring slik at hun skal klare mest mulig på egen hånd innen lillebror kommer. Siden jeg drar tidlig på jobb er det stort sett han som tar seg av morgenstellet......

Skrevet

Min mann driver nå intens trening med vår snart 4-åring slik at hun skal klare mest mulig på egen hånd innen lillebror kommer. Siden jeg drar tidlig på jobb er det stort sett han som tar seg av morgenstellet......

Høres bra ut det der, Tirsa! Hils den vordende tobarnspappan fra meg.

:0)

Skrevet

Det kunne sikkert min mann ha sagt og....

Eller nei - han ville vel heller sagt, hvis du tar bæsjebleiene til de to minste (baby til våren + 2,5 åring), så kan jeg kjøre eldstemann til barnehagen! :-)

Skrevet

Min mann tar mer enn gjerne alt stellet vårt barn trenger, både med bleieskift og mat. Men når det gjelder andre ting i huset...... Ingen kommentar! :o))

Skrevet

Knallbra!!

Regner med at du smilte ditt søteste smil og foreslo å gjøre det omvendt? ;o))

Beste hilsen fra

Trebarnmamsen
Skrevet

hei mamta, morsomt! Håper inderlig dere får hente henne snart. Veldig koselig med tre, det kan jeg understreke på. Og vi har to med bleier, null problem akkurat det. Vi har til og med "lært" oss å være alene med alle tre når det kniper. Full fres da får jeg si, ikke minst nettene hvor det blir skytteltrafikk mellom rommene; en skal ha flaske på natten, en skal tisse, en er redd..... Og megling mellom de to største kan tære på i lengden....... Men akk så mye kos og glede med søsken!

Lykke til!

Skrevet

hei mamta, morsomt! Håper inderlig dere får hente henne snart. Veldig koselig med tre, det kan jeg understreke på. Og vi har to med bleier, null problem akkurat det. Vi har til og med "lært" oss å være alene med alle tre når det kniper. Full fres da får jeg si, ikke minst nettene hvor det blir skytteltrafikk mellom rommene; en skal ha flaske på natten, en skal tisse, en er redd..... Og megling mellom de to største kan tære på i lengden....... Men akk så mye kos og glede med søsken!

Lykke til!

Hi - hi, dere har full fres i heimen, skjønner jeg? Gleder meg til det blir vår tur, jeg lengter virkelig etter å få minstegullet hjem nå...

Hilsener fra

Skrevet

Knallbra!!

Regner med at du smilte ditt søteste smil og foreslo å gjøre det omvendt? ;o))

Beste hilsen fra

Selvsagt! Vi skal nok bli enige tilslutt. ;o)

Skrevet

Min mann tar mer enn gjerne alt stellet vårt barn trenger, både med bleieskift og mat. Men når det gjelder andre ting i huset...... Ingen kommentar! :o))

Når det gjelder andre huslige sysler må jeg vel i rettferdighetens navn si at mannen i huset tar et tak når det trengs.

Men du, husk, du har bare èn enda...;0)

Skrevet

Det kunne sikkert min mann ha sagt og....

Eller nei - han ville vel heller sagt, hvis du tar bæsjebleiene til de to minste (baby til våren + 2,5 åring), så kan jeg kjøre eldstemann til barnehagen! :-)

Ikke sant? Mannfolk! :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...