Gå til innhold

kan du anbefale en god cd? u/t

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest jeg velger meg april
Skrevet

De gamle er best....Cder altså...

Hva med noe Manic Street Preachers?

Skrevet

Saybia - the second you sleep

Skrevet

Radiohead, (Kid A, OK computer...), Interpol, The Strokes, PJ Harvey, Liz Phair, Ephempra...

Skrevet

Jeg kan sikkert anbefale hundre.. men akkurat nå sitter jeg her og nyter Death in June - But, What Ends When The Symbols Shatter? Den anbefaler jeg.

Gjest klatrepus
Skrevet

Queens Of The Stone Age - Songs For The Deaf

Den har vi!

Gjest klatrepus
Skrevet

Vi har den med "I found that soul". Kanskje noe eldre, ja..?

Gjest klatrepus
Skrevet

Jeg kan sikkert anbefale hundre.. men akkurat nå sitter jeg her og nyter Death in June - But, What Ends When The Symbols Shatter? Den anbefaler jeg.

De har jeg ikke hørt om en gang.. Hva slags musikk er det?

Gjest jeg velger meg april
Skrevet

simple minds fra tidlig 90 tall. De er bra. For eksempel Real Life eller Street fighting years.

Gjest klatrepus
Skrevet

simple minds fra tidlig 90 tall. De er bra. For eksempel Real Life eller Street fighting years.

Ikke helt min smak..:)

Gjest tuppelina
Skrevet

Nyeste til Silje Nergård (Nightwatch). Den forrige er også en av mine favoritter.

Spørs jo veldig hva slags musikk du er ute etter da..?

Skrevet

De har jeg ikke hørt om en gang.. Hva slags musikk er det?

Sjangeren er neofolk. Musikalsk kan det sammenlignes med Pink Floyd og Leonard Cohen. Ganske "mørke" tekster. Kan være vanskelig å få tak i, men Shadowland i Oslo bør i alle fall kunne skaffe det.

Gjest Hiroshima
Skrevet

Ikke helt min smak..:)

Neivel. Hva ER din smak, da? Kanskje lurt å si noen ord om det mens du spør om tips???

Gjest ikke vær så hissig, da!
Skrevet

Neivel. Hva ER din smak, da? Kanskje lurt å si noen ord om det mens du spør om tips???

Slapp litt av, du.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...