tusseline Skrevet 10. november 2003 Skrevet 10. november 2003 Meninger kan man gjerne ha...men fakta fra vitenskapelige undersøkelser bør man forholde seg til....hvertfall når det gjelder barna deres ! Du sier at meninger, kan man gjerne ha, men i innlegget ditt står det følgende: "Jeg utsetter ikke barna mine for strålingsfare og forventer å bli respektert for det... Selv klarer jeg ikke respektere foreldre som overser denne faren for å gjøre sin egen hverdag enklere" Med andre ord: Vi skal respektere deg og dine meninger, men du skal ikke respektere andre som har et annet syn på denne saken enn det du selv har. Jajamensann. I rest my case. 0 Siter
Gjest brusa Skrevet 10. november 2003 Skrevet 10. november 2003 Du sier at meninger, kan man gjerne ha, men i innlegget ditt står det følgende: "Jeg utsetter ikke barna mine for strålingsfare og forventer å bli respektert for det... Selv klarer jeg ikke respektere foreldre som overser denne faren for å gjøre sin egen hverdag enklere" Med andre ord: Vi skal respektere deg og dine meninger, men du skal ikke respektere andre som har et annet syn på denne saken enn det du selv har. Jajamensann. I rest my case. Ikke når meninger ikke samsvarer med fakta. Det blir litt sånn...Jeg tror ikke røyk er så farlig jeg...derfor mener jeg barna mine bare kan røyke... Hadde du respektert en slik holdning ? Det heller hadde ikke jeg. Men jeg respekterer derimot andres meninger som er ulik mine så lenge det ikke går ut over uskyldig tredjepart. 0 Siter
Gjest brusa Skrevet 10. november 2003 Skrevet 10. november 2003 Du har fremdeles ikke skjønt poenget med det jeg skriver, tydeligvis. Mener du stråling fra mobiltelefoner ikke er farlig ? 0 Siter
Gjest brusa Skrevet 10. november 2003 Skrevet 10. november 2003 Du sier at meninger, kan man gjerne ha, men i innlegget ditt står det følgende: "Jeg utsetter ikke barna mine for strålingsfare og forventer å bli respektert for det... Selv klarer jeg ikke respektere foreldre som overser denne faren for å gjøre sin egen hverdag enklere" Med andre ord: Vi skal respektere deg og dine meninger, men du skal ikke respektere andre som har et annet syn på denne saken enn det du selv har. Jajamensann. I rest my case. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=71220 og http://pub.tv2.no/nettavisen/it/article150876.ece Tar du virkelig sjansen ? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.