Gå til innhold

Barn og mobiltelefon

Anbefalte innlegg

Meninger kan man gjerne ha...men fakta fra vitenskapelige undersøkelser bør man forholde seg til....hvertfall når det gjelder barna deres !

Du sier at meninger, kan man gjerne ha, men i innlegget ditt står det følgende:

"Jeg utsetter ikke barna mine for strålingsfare og forventer å bli respektert for det... Selv klarer jeg ikke respektere foreldre som overser denne faren for å gjøre sin egen hverdag enklere"

Med andre ord: Vi skal respektere deg og dine meninger, men du skal ikke respektere andre som har et annet syn på denne saken enn det du selv har.

Jajamensann. I rest my case.

Fortsetter under...

"Jeg utsetter ikke barna mine for strålingsfare og forventer å bli respektert for det... Selv klarer jeg ikke respektere foreldre som overser denne faren for å gjøre sin egen hverdag enklere"

Med andre ord: Vi skal respektere deg og dine meninger, men du skal ikke respektere andre som har et annet syn på denne saken enn det du selv har.

Ikke når meninger ikke samsvarer med fakta.

Det blir litt sånn...Jeg tror ikke røyk er så farlig jeg...derfor mener jeg barna mine bare kan røyke...

Hadde du respektert en slik holdning ? Det heller hadde ikke jeg.

Men jeg respekterer derimot andres meninger som er ulik mine så lenge det ikke går ut over uskyldig tredjepart.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=71220

og

http://pub.tv2.no/nettavisen/it/article150876.ece

Tar du virkelig sjansen ?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...