Gå til innhold

Sult!

Anbefalte innlegg

Man blir ikke spesielt lite sulten når man kjeder seg litt på slutten av natta, og derfor sjekker ut diverse restauranter i hovedstadsområdet.

Etter å ha søkt igjennom diverse restaurantguider, fråtset i diverse menyer, sett navnet på retter jeg fortsatt ikke aner hva besto av men som gav meg vann i munnen, så forstår jeg at det er på tide å strekke øynene litt lenger enn til Big Horn og den vanlige biffen.

Tror jeg må dytte i meg noe utsøkt restaurantmat og en velsmakende vin ved første mulighet.

Palace Grill ser litt kul ut. Noen som har dyttet i seg fast føde der tidligere?

Jeg er sulten.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/125590-sult/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...