Gå til innhold

uventet besøk kl. 9

Anbefalte innlegg

Gjest klatrepus

Jeg syntes det var litt vel tidlig, men.. hadde heldigvis akkurat kledt meg. Jeg har små barn, så er tidlig oppe. Men det er ikke alltid jeg gidder å dusje med en gang/får tid. Koselig med besøk, det er ikke det. Men ni en morgen er litt vel tidlig. Hva synes dere?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/125620-uventet-bes%C3%B8k-kl-9/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pricilla

Hvem var det som kom da? Broren min har besøkt meg så tidlig, mn det er jo greit.. er samma om ejg har dusja eller ei da..

Men ellers så sover jeg på den tida når ejg har fri. men litt tidlig ja, hvis ikke det var en nær venn eller familie da.. Da synes jeg det ikke gjør noe, så lenge du er oppe allikevel. men det går an å ringe først og høre om man er våken og at det passer..

Gjest klatrepus

Hvem var det som kom da? Broren min har besøkt meg så tidlig, mn det er jo greit.. er samma om ejg har dusja eller ei da..

Men ellers så sover jeg på den tida når ejg har fri. men litt tidlig ja, hvis ikke det var en nær venn eller familie da.. Da synes jeg det ikke gjør noe, så lenge du er oppe allikevel. men det går an å ringe først og høre om man er våken og at det passer..

Det var en venninne, men jeg synes det er greit å vite på forhånd at noen kommer. I alle fall så tidlig!

Jeg har ei venninne som av og til (ganske sjelden) stikker innom når hun har levert i barnehage. Det er tidlig, men hun vet at det ofte er litt kaos hos oss (hun selv er meget ryddig og systematisk) - og det går helt greit.

For to år siden, da jeg hadde baby, kom hun flere ganger og tok seg av barna om morgenen, slik at jeg fikk dusjet og ordnet meg litt uten to unger rundt beina - og det var deilig!!!!!

Gjest klatrepus

Jeg har ei venninne som av og til (ganske sjelden) stikker innom når hun har levert i barnehage. Det er tidlig, men hun vet at det ofte er litt kaos hos oss (hun selv er meget ryddig og systematisk) - og det går helt greit.

For to år siden, da jeg hadde baby, kom hun flere ganger og tok seg av barna om morgenen, slik at jeg fikk dusjet og ordnet meg litt uten to unger rundt beina - og det var deilig!!!!!

Så snill!! Skulle ønske jeg en morgen kunne dusje helt alene og i fred og ro..

Annonse

Det var en venninne, men jeg synes det er greit å vite på forhånd at noen kommer. I alle fall så tidlig!

Jeg hadde skutt vedkommende! Uansett dusjing, påkledning eller liknende. Syns det er uhøflig - og umodent! Med det mener jeg at umodne mennesker har vondt for å skjønne at folk har et liv å leve - uten dem, og at det kunne være hundre grunner til at man ikke ville ha besøk så tidlig.

Om ikke annet så fordi de fleste faktisk gjerne vil være litt i fred - om morgenen.

Gjest Milde Moses

Jeg kunne ALDRI funnet på å ringe på døra hos noen kl 09 en morgen, for å gå på besøk! Det måtte i så fall være bare for å levere eller hente noe...

Og da ville jeg ventet til kl 10 i allefall.

Jeg ringer alltid,eller sender SMS, før jeg drar på besøk. Slik har det blitt, siden alle jeg kjenner, selv de som er hjemmeværende, er så travle at en ellers ofte kommer til låst dør. Og det er kjedelig. Blir skuffet over ikke å få selskap når det er det en håper.

Gjest Merkelige greier

Besøk så tidlig MÅ være avtalt! Kom mennesket for å spise frokost da eller? hehe...

Selv så står jeg opp mellom 07 og 08, men er sjelden ferdigdusja før ved 10-11-tiden hvis jeg ikke skal ut av huset. Sløver først med kaffe og avis og frokost-TV. Så litt på nettet. Så ordne soveromma og sette igang en vaskemaskin, og kanskje litt husarbeid. Alt dette siste kan en jo bli ganske svett av, så av rent praktiske grunner dusjer jeg ETTER at jeg er ferdig med huset.

Jeg hadde fått PANIKK hvis det rignte på døre kl 09. Sannsynligvis hadde jeg IKKE åpnet, men av nysjerrighet prøvd å få med meg i vinduet hvem det var. hehe...

Det KAN da ikke være mange som velger et slikt tidspunkt for besøk?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...