Gå til innhold

Deilig å sulle rundt hjemme...

Anbefalte innlegg

Var rådårlig i går, kasta opp i 7 1/2 time og derfor hjemme i dag også. Nå er formen adskillig bedre heldigvis, men jeg suller fremdeles rundt i morgenkåpa og klokka er snart 14! Hadde jeg vært hjemmeværende eller arbeidsledig hadde jeg ikke kommet meg ut av morgenkåpa med mindre jeg skulle ut av huset, det er jeg sikker på... ;o) Nei, nå må jeg gå i dusjen!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/125639-deilig-%C3%A5-sulle-rundt-hjemme/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er jo deilig såfremt du ikke er skikkelig syk lenger. men du har vel plenty å gjøre med ny leil. og greier, eller er er jeg litt for tidlig ute? Du har kanskje ikke overtatt ennå. Har ikke fulgt så mye med i det siste.

Du er litt tidlig ute, får nøklene om 3 uker + 3 dager.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...