Gå til innhold

Forbanne forsøplende nabo

Anbefalte innlegg

Gjest irritert sebra

Jeg bor i en blokk, med mange blokker rundt seg. Og en av disse blokkbeboerne ser ut til å tro at fortauet er en offentlig søppelfylling.

Først byttet han ut alle klesskap, og det gamle satte han bare ut i gata. Hvor det ble stående, i flere mnd, søppeltømmere fjerner ikke så store ting.

Og nå, så står det en komfyr der. Gammel haug som ingen vil ha.

Hva skal man gjøre med slikt? Vet ikke hvem det er, eller hvilken blokk personen kommer fra.

Arg...lei av å se det på gata nå.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/125655-forbanne-fors%C3%B8plende-nabo/
Del på andre sider

Fortsetter under...

laguna1365380434

Innimellom hjelper det å skrive sint lapp..

Der du hinter om at du kanskje vet hvem..

Her er det så SLUM noen ganger at jeg blir helt matt, men jeg fikk iallefall naboene til å fjærne søppel de frekt hadde plassert i boden min, via sint truende brev på døra..

Ved mye slik oppførsel blir man selvsagt ansett som gårdens megge nr.1:-o, men det får ikke hjelpe..

(Når det er sagt klager jeg aldri på bråk og sånn altså, bare på møkk og rot og søppel..)

Gjest annette

Her er det så SLUM noen ganger at jeg blir helt matt, men jeg fikk iallefall naboene til å fjærne søppel de frekt hadde plassert i boden min, via sint truende brev på døra..

Ved mye slik oppførsel blir man selvsagt ansett som gårdens megge nr.1:-o, men det får ikke hjelpe..

(Når det er sagt klager jeg aldri på bråk og sånn altså, bare på møkk og rot og søppel..)

Hva med å ta det opp med styret i borettslaget?Kanskje de kan sende ut et brev om dette.

Hvordan gikk det med kjellerboden din forresten? Dere overlevde tydeligvis tømmingen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...