Gjest eller? Skrevet 7. november 2003 Skrevet 7. november 2003 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=200671 0 Siter
Dorthe Skrevet 7. november 2003 Skrevet 7. november 2003 Nei, er det noen som burde ha trukket seg før, er det henne. 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 7. november 2003 Skrevet 7. november 2003 Nei. Når syke puritanske, selvgode, selvopptatte, belærende, egoistiske, maktsyke og hensynsløse mennesker får beskjed om at det de gjør ikke blir verdsatt har de vel bare seg selv å takke. 0 Siter
andungen Skrevet 7. november 2003 Skrevet 7. november 2003 Nei, endelig tok dama til fornuft og trakk seg. Møkkakjerring. 0 Siter
Gjest fruen fra havet Skrevet 7. november 2003 Skrevet 7. november 2003 Overhodet ikke - det skule hun gjort for lenge siden! Som medlem av kvinner mot valgerd må jeg si at jeg koser meg med denne nyheten! 0 Siter
fresja Skrevet 7. november 2003 Skrevet 7. november 2003 Jeg synes litt synd på Valger. Hun kom som et frisk pust i KrF da hun ble valgt til leder i 1995, og har vel klart oppgaven ganske bra, bortsett fra nå i det siste. Men det var voksent gjort av henne å trekke seg; mye bedre det enn å bli sparket. Visste dere forresten at hennes bestefar var med og stiftet KrF for 70 år siden, så det ligger mye i hennes uttalelse at hun er fødd inn i partiet. 0 Siter
Gjest Stjernemor Skrevet 7. november 2003 Skrevet 7. november 2003 NEI! Mennesketyper som er slik at de ER irriterende bare ved å være seg selv, bør IKKE være ledere. Aldri. Samme med Norman. Gud, d e to sammen da dere... 0 Siter
Gjest kollen Skrevet 8. november 2003 Skrevet 8. november 2003 Nei, er det noen som burde ha trukket seg før, er det henne. Dama har stayer evne til tusen. Heia Valgerd, men det var også flott at du ga deg nå, nok er nok 0 Siter
Hårek1 Skrevet 8. november 2003 Skrevet 8. november 2003 Dama har stayer evne til tusen. Heia Valgerd, men det var også flott at du ga deg nå, nok er nok Nei henne har vi ikke bruk for. Måten hun dolker Mehaug på sier alt om dama, i tillegg har hun fiaskoen med kontantstøtten, bli kvitt a ! Normann må vi ha, han har guts til å flytte arbeidsplasser ut av oslo gryta, bare smålighet og byråkrater som prøver å ta ham. 0 Siter
monass Skrevet 8. november 2003 Skrevet 8. november 2003 Tjaei... Det så jo relativt lyst ut for henne da hun ble partileder. En kvinnelig partileder som drakk rødvin i KRF!!! Man kunne jo få forhåpninger, men så kom hun med den jævla kontantstøtta og viste at hun faktisk ikke er mer nytenkende enn en forkalket gubbe fra de innerste krokene i bedehuset, lell. Siden da gikk det vel bare en vei med henne. Det er jo ikke slik at vi blir spart for hennes syn og arrogante vesen.... hun er fremdeles minister! 0 Siter
Gjest '!-o-!' Skrevet 8. november 2003 Skrevet 8. november 2003 Syns synd på henne i den forstand at jeg heller tror det er Krfs høyrevridning i regjering som gir lavt stemmetall enn at Valgerd er leder. Hun blir på en måte syndebukk for Bondeviks ønske om makt og posisjon. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.