Gjest u-trygt? Skrevet 8. november 2003 Skrevet 8. november 2003 Hei Jeg søkte om u-trygd i mai i år. Da forespeilet de en søkn.t. på 5 mnd. Nå er den blitt 8 mnd. og dermed kommer jo min avgjørelse etter 1/1-2004. Er det noen som vet om den da kommer under reglene for midlertidig trygd? Skulle ønske ikke det for det føles ..... 0 Siter
Gjest sørlandsgutt Skrevet 10. november 2003 Skrevet 10. november 2003 Hvilke fylke bor du i? det er forskjellig behandlingstid fra fylke til fylke. 0 Siter
Gjest uten sign Skrevet 10. november 2003 Skrevet 10. november 2003 Lurer faktisk på det samme selv. Hvis behandlingstiden går utover til neste år, får man automatisk "midlertidig ufør" da, eller kommer det et eget søknadsskjema for dette? Håper noen kan svare oss.. 0 Siter
Gjest sørlandsgutt Skrevet 22. november 2003 Skrevet 22. november 2003 Jeg har sjekket med fylkestk. og fått oppgitt at dette gjelder nye søkere fra 01.01.04, så da skulle vi vell ikke komme under det.(det kommer også nye søknadssjema). 0 Siter
Gjest u-trygd Skrevet 23. november 2003 Skrevet 23. november 2003 Jeg har sjekket med fylkestk. og fått oppgitt at dette gjelder nye søkere fra 01.01.04, så da skulle vi vell ikke komme under det.(det kommer også nye søknadssjema). Hei Tusen takk for at du skrev dette inlegget. Føler meg litt mindre u-trygg nå. :-) 0 Siter
Gjest sørlandsgutt Skrevet 26. november 2003 Skrevet 26. november 2003 Min trygdesøknad er innvilget, det tok ca. 2 mnd. Håper det ordner seg for deg snart. :- ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.