Gå til innhold

Adoptert fra Hengdong SWI i Kina?

Anbefalte innlegg

Og har lyst til å være med i en nystartet Yahoo gruppe? Sjekk denne linken: http://groups.yahoo.com/group/HengdongSWI/

Alt som skrives i slike grupper er ikke like interessant, men selv har jeg fått mye nyttig informasjon om og bilder fra barnehjem / fosterhjem og ikke minst byen hvor min datter levde sitt første år.

Er selv medlem av to slike grupper.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/125714-adoptert-fra-hengdong-swi-i-kina/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk skal du ha!!!

Jeg har meldt meg inn og gleder meg til å få mer informasjon.

Adopterte fra Hengdong nå i september. Hva med deg? Samme barnehjem?

Hilsen

Vi har adoptert fra Miluo som ligger i området Yueyang i Hunan. Har vært medlem av en tilsvarende gruppe for Miluo i 2 år og en for hele Yueyang i 1 år.

Etter snart tre års drift er vi kun 30 Miluo medlemmer. Derfor er det også greit å ha en gruppe for hele området.

Dere kan jo se an utviklingen for Hengdong, men skulle det bli få medlemmer kunne en tanke være å åpne opp for hele Hengyang. Kjenner flere som har adoptert fra Hengshan som ligger rett ved siden av Hengdong. Det er godt mulig at noen av disse har lyst til å være med dersom dere bestemmer dere for å åpne opp for flere. Noe å tenke på??

Lykke til med gruppen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...