Gjendine Skrevet 8. november 2003 Skrevet 8. november 2003 Og har lyst til å være med i en nystartet Yahoo gruppe? Sjekk denne linken: http://groups.yahoo.com/group/HengdongSWI/ Alt som skrives i slike grupper er ikke like interessant, men selv har jeg fått mye nyttig informasjon om og bilder fra barnehjem / fosterhjem og ikke minst byen hvor min datter levde sitt første år. Er selv medlem av to slike grupper. 0 Siter
carla1365380461 Skrevet 9. november 2003 Skrevet 9. november 2003 Takk skal du ha!!! Jeg har meldt meg inn og gleder meg til å få mer informasjon. Adopterte fra Hengdong nå i september. Hva med deg? Samme barnehjem? Hilsen 0 Siter
Gjendine Skrevet 10. november 2003 Forfatter Skrevet 10. november 2003 Takk skal du ha!!! Jeg har meldt meg inn og gleder meg til å få mer informasjon. Adopterte fra Hengdong nå i september. Hva med deg? Samme barnehjem? Hilsen Vi har adoptert fra Miluo som ligger i området Yueyang i Hunan. Har vært medlem av en tilsvarende gruppe for Miluo i 2 år og en for hele Yueyang i 1 år. Etter snart tre års drift er vi kun 30 Miluo medlemmer. Derfor er det også greit å ha en gruppe for hele området. Dere kan jo se an utviklingen for Hengdong, men skulle det bli få medlemmer kunne en tanke være å åpne opp for hele Hengyang. Kjenner flere som har adoptert fra Hengshan som ligger rett ved siden av Hengdong. Det er godt mulig at noen av disse har lyst til å være med dersom dere bestemmer dere for å åpne opp for flere. Noe å tenke på?? Lykke til med gruppen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.