Gå til innhold

FU: Hvordan fridde du/ble du fridd til?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg fikk kappet av og fløyet inn toppen av Kilimanjaro og montert den i Hallen i Vestvingen. Så inviterte jeg min forlovede på en klatretur til toppen av Kilimanjaro, og da vi kom på toppen stod champagne og jordbær klare og jeg gikk ned på kne, holdt frem en 3 karats diamantring og spurte om hun ville gifte seg med meg....

Hun sa ja.

Ble fridd til da jeg kjørte bil.

Det anbefales ikke.

Holdt på å krasje, fordi jeg ble så overrasket og full av følelser.

eh... så var det der med damer bak rattet da, og at du, om jeg har tolket ting rett, ble fridd til av en dame, gjorde vel ikke saken no lettere...

eh... så var det der med damer bak rattet da, og at du, om jeg har tolket ting rett, ble fridd til av en dame, gjorde vel ikke saken no lettere...

hehe, dame bak rattet :) Den var god :)

At det var ei dame var selvfølgelig ingen overraskelse, men at h u n fridde, og at hun gjorde det d a :)

Var bare nødt; dvs min kone var bare 18 og skulle være med meg som da var "gnist" - radiotelegrafist til sailas i Caribbean og sør-Amerika. For å være med måtte vi være gift.

Jeg sa bare, midt på Nordre i Trondheim: "Da må vi bare gifte oss, har du lyst til det?"

Det hadde hun :o)

Annonse

Jeg fikk kappet av og fløyet inn toppen av Kilimanjaro og montert den i Hallen i Vestvingen. Så inviterte jeg min forlovede på en klatretur til toppen av Kilimanjaro, og da vi kom på toppen stod champagne og jordbær klare og jeg gikk ned på kne, holdt frem en 3 karats diamantring og spurte om hun ville gifte seg med meg....

Hun sa ja.

Trur jeg dæven meg jeg også hadde gjordt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...