Gjest triathlon man Skrevet 8. november 2003 Skrevet 8. november 2003 Hvem heier folket på i årets utgave av 71 grader nord? Vurderer å melde meg på neste år, men sjansene for å bli tatt ut er vel relativt lave. Er fysisk sterk, liker havregrøt, primus og isbreer. Hvem heier folket på i årets utgave av 71 grader nord? 0 Siter
Gjest nickno Skrevet 8. november 2003 Skrevet 8. november 2003 Heier på Bente jeg, men tror kanskje det er kjørt pga. alliansen. 0 Siter
noen-og-tredve Skrevet 8. november 2003 Skrevet 8. november 2003 Anne Lise. Trivelig jente! 71 grader nord er råbra, synes jeg. Meld deg på da vel, Triathlon Man! Du blir ihvertfall ikke valgt ut hvis du ikke melder deg på... 0 Siter
Gjest lis@bet Skrevet 8. november 2003 Skrevet 8. november 2003 Samme for meg hvem som vinner, så lenge det ikke er Remi eller Bente. :-) 0 Siter
Gjest jhdu Skrevet 8. november 2003 Skrevet 8. november 2003 Heier på Bente jeg, men tror kanskje det er kjørt pga. alliansen. . 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.