Gå til innhold

Systembolaget i Strømstad.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det trodde jeg da??????????????

Nope, det er ikke oppe på lørdager.

Systembolaget er for øvrig et helvetes sted, og jeg skal være helt ærlig så er det ikke verdt det. Du må presse deg gjennom tusenvis av nordmenn, stå i en helvetes kø, og dette for å spare en hundring eller rundt der (forutsatt at du holder deg til kvota).

Annonse

Gjest Kvotesettern

Systembolaget er for øvrig et helvetes sted, og jeg skal være helt ærlig så er det ikke verdt det. Du må presse deg gjennom tusenvis av nordmenn, stå i en helvetes kø, og dette for å spare en hundring eller rundt der (forutsatt at du holder deg til kvota).

Kvota? Phø.... Her setter man sin egen kvote!

Kvoten bekymrer meg ikke, men hvis ikke det er oppe på lørdag så er det lite å spare på å dra til et stengt systembolag. Hvor lenge er det åpent da andre dager? Hvor lenge er matvarebutikkene oppe?

Si meg; hva gjør du med alle pengene som sparer ved å handle i Strømstad?

Jeg har mange muligheter. Stappe dem under madrassen. Dra på en sydentur. Kjøpe snop i Strømstad. Dra ut å spise. Gi dem til Frelsesarmeen. Pusse opp leiligheten. Kjøpe meg en ny seng. Kjøpe meg cd-brenner og dvd-spiller. Lista er mye lengre, men jeg orker ikke å skrive mer.

Kvoten bekymrer meg ikke, men hvis ikke det er oppe på lørdag så er det lite å spare på å dra til et stengt systembolag. Hvor lenge er det åpent da andre dager? Hvor lenge er matvarebutikkene oppe?

Matbutikkene på Svinesund er åpne til 21 alle dager og det er lurt å reise seint hvis man drar i helgene.

Annonse

Systembolaget er oppe på lørdager. Fyll opp kvota og mer til, intet problem.Apotekvarer i Sverige er uten Mva. , dvs. billingere enn i Norge, gjelder både reseptbelagte og andre. Har du resept med Reit # så får du bare en gang på den i Sverige men kan ta ut resten i Norge, Svenskene ligger godt under i pris på Apotekvarer. Annet billig i Sverige? : Dildo, Delfin på basaren til kr. 250,- superdildo soes det. Kjøp, kjøtt, mel, eplesider, rusbrus til 5 kr. flaska, tøy, innredning, materialer, øl, brus, radio, TV, smykker, sportstøy, vaskepulver, batterier, bilrekvisita, spesielt billysærer, barnevogner og babyutstyr, ost, skinke, roestbiff, syltetøy, sommermøbler og m.m.m.m.m.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...