tromsmamma Skrevet 8. november 2003 Skrevet 8. november 2003 Hallo!Ønsker primært å komme i kontakt med søkere på Sør Afrika men er også mamma til Romaniagutt(-97)og vil gjerne ha kontakt med andre som også har vært i R. 0 Siter
kordama Skrevet 9. november 2003 Skrevet 9. november 2003 Hei tromsmamma! Vi er godkjente for SørAfrika av VB, men har et stykke vei å gå ennå. Sosialrapporten er akkurat ferdig skrevet, den blir sendt på mandag. Så kanskje om et år.... Hvor langt er dere kommet i prosessen? Jeg gleder meg veldig til hentereis, og ser fram til å lære mer om et utrolig spennende land. 0 Siter
tromsmamma Skrevet 9. november 2003 Forfatter Skrevet 9. november 2003 Hei tromsmamma! Vi er godkjente for SørAfrika av VB, men har et stykke vei å gå ennå. Sosialrapporten er akkurat ferdig skrevet, den blir sendt på mandag. Så kanskje om et år.... Hvor langt er dere kommet i prosessen? Jeg gleder meg veldig til hentereis, og ser fram til å lære mer om et utrolig spennende land. Så spennende !Våre papirer ble sendt til S-A for noen uker siden men profilen var ikke "god"nok så nå har vi jobba dag og natt ei uke og fikk sendt den nye til VB i går. Ble litt deppa for nå blir vel ventetiden eeenda lenger.Håper vi kan holde kontakten ! 0 Siter
kordama Skrevet 10. november 2003 Skrevet 10. november 2003 Så spennende !Våre papirer ble sendt til S-A for noen uker siden men profilen var ikke "god"nok så nå har vi jobba dag og natt ei uke og fikk sendt den nye til VB i går. Ble litt deppa for nå blir vel ventetiden eeenda lenger.Håper vi kan holde kontakten ! Profilen ikke god nok??? Uæææh! Jeg som så for meg at det var bare å klistre noen bilder i et album.... Hva kreves egentlig der? Det har tatt oss lang tid å få sosialrapporten ferdig, så nå føles det godt at den er sendt. Får bare håpe vi ikke får den i retur.... Send meg gjerne en mail på [email protected] 0 Siter
spennende tid Skrevet 3. desember 2003 Skrevet 3. desember 2003 Vi skal også adoptere fra Sør-Afrika. Er ikke kommet lenger enn at vi har begynt på sosialrapporten. Gleder oss masse. Må være ille å få sendt foto - presentasjonen i retur. Da hadde jeg blitt nedtrykkt. Håper dere har fått sendt en ny av gårde. Håper å høre mer fra deg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.