Gå til innhold

Følger dere med på formørkelsen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

20

• Matthea

13

• Gemini

4

• Åsemor

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Annonse

Nå setter jeg på tevann. Life is good. Det skal ikke mer til enn en liten formørkelse.

*kose kose*

Jeg satt oppe og så på solformørkelsen i juni også. Det var spennende, men jeg ble skuffet over at det ikke ble skikkelig mørkt.

Jeg satt oppe og så på solformørkelsen i juni også. Det var spennende, men jeg ble skuffet over at det ikke ble skikkelig mørkt.

Jeg klarte ikke å våkne i tide da.. dessuten var været dårlig. Er spent på om det blir mørkt nå. Og hvordan koronaen blir seende ut.

Jeg klarte ikke å våkne i tide da.. dessuten var været dårlig. Er spent på om det blir mørkt nå. Og hvordan koronaen blir seende ut.

Jeg tror ikke det blir noen korona nå. Er ikke det bare ved solformørkelser? Uansett, jeg synes det er spennende. Men bor midt byen da så mørkt blir det ikke uansett

Det var ikke noe korona i sommer heller.

Jeg tror ikke det blir noen korona nå. Er ikke det bare ved solformørkelser? Uansett, jeg synes det er spennende. Men bor midt byen da så mørkt blir det ikke uansett

Vel, månen har jo også en skinnende ring rundt seg. Det vil vise seg.

Tenk at det er skyggen av jorda da, det er helt pussig å tenke på...!

Grunnen til at det ikke var korona i sommer var at sola ikke ble fullstendig dekket. Det er kun da man kan se korona.

Vel, månen har jo også en skinnende ring rundt seg. Det vil vise seg.

Tenk at det er skyggen av jorda da, det er helt pussig å tenke på...!

Jeg synes slike ting er kjempespennende. Vi får se hva som skjer.

I sommer var jeg på sykehuset og tvang en av de andre pasientene til å sitte opp sammen med meg hele natta. Idag har jeg nektet dattera mi og kjæresten å sove før det er over :o)

Annonse

Synd fønvinden ikke tok med seg skyene også, jeg ser ingenting. :-(

Følg med på web! :-) Se linken nedenfor

"TOTAL MÅNEFORMØRKELSE 9. NOVEMBER 2003

Natt til 9. november inntreffer en uvanlig og total måneformørkelse som er godt synlig fra hele landet. Formørkelsen er total fra kl 02.06 til 02.31. Totale måneformørkelser hører til de flotteste naturfenomenene vi har og kan være meget vakre. Her finner du tider, bilder, oppdatert informasjon, animasjoner og mye annet. Les mer.

Vi viser formørkelsen LIVE HER."

http://astronomi.no/

Natt til 9. november inntreffer en uvanlig og total måneformørkelse som er godt synlig fra hele landet. Formørkelsen er total fra kl 02.06 til 02.31. Totale måneformørkelser hører til de flotteste naturfenomenene vi har og kan være meget vakre. Her finner du tider, bilder, oppdatert informasjon, animasjoner og mye annet. Les mer.

Tusen takk! :-)

*klem*

Men den er veldig liten allerede nå. Ser større ut på den linken.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...