Gå til innhold

Følger dere med på formørkelsen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

20

• Matthea

13

• Gemini

4

• Åsemor

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Oi oi, for et klimaks. Tenk at samboeren min kan være så uengasjert, han legger seg midt i høydepunktet! Hm.

Jeg synes de fleste er ganske uinteressert. Jeg har fortalt det til venner og de bryr seg ikke.

Også jeg som synes det er så spennende :o)

Jeg synes de fleste er ganske uinteressert. Jeg har fortalt det til venner og de bryr seg ikke.

Også jeg som synes det er så spennende :o)

Ja, du hadde rett. Ingen korona, det ser ut til å bli helt mørkt. Men fortsatt et flott skue.

Annonse

Den skal være helt dekket. Her er den vært lys under hele tiden også på den linken gemini la ut.

Så at den var det nå ja. Nå er den hvertfall på hell. Kanskje den ikke var 100 % dekket likevel? Mer sånn ca 96 %?

Annonse

Så at den var det nå ja. Nå er den hvertfall på hell. Kanskje den ikke var 100 % dekket likevel? Mer sånn ca 96 %?

Nå er den helt mørk her også. Jaja, så var det skue slutt, er ikke sikkert det er så lenge til neste gang. Har sett det noen ganger nå.

Tror jeg har sett en full solformørkelse en gang når jeg gikk på småskolen. Men husker ikke så mye dessverre

Tenk på de avstandene det er snakk om. Og at vi legger helt på rett linje.

Hehe, det har jeg ikke tenkt på.

Nå tenkte jeg på det men det gjorde ikke fenomenet mer interessant :)

Men samma. Jeg så det. Nå har jeg sett det og vet hva det er! :)

Nå er den helt mørk her også. Jaja, så var det skue slutt, er ikke sikkert det er så lenge til neste gang. Har sett det noen ganger nå.

Tror jeg har sett en full solformørkelse en gang når jeg gikk på småskolen. Men husker ikke så mye dessverre

Måneformørkelser later ikke til å være noe sjeldent fenomen, akkurat. Dette var nr 2 (?) i år, og neste er i mai 2004. Juni 2004 er Venus-passasjen.

Hehe, det har jeg ikke tenkt på.

Nå tenkte jeg på det men det gjorde ikke fenomenet mer interessant :)

Men samma. Jeg så det. Nå har jeg sett det og vet hva det er! :)

Da kan du sove med god samvittighet neste gang. Jeg skulle gjerne sett en full solformørkelse men det tror jeg ikke jeg rekker gitt. Vet ikke helt når det er da....

Jeg synes slike ting er kjempespennende. Vi får se hva som skjer.

I sommer var jeg på sykehuset og tvang en av de andre pasientene til å sitte opp sammen med meg hele natta. Idag har jeg nektet dattera mi og kjæresten å sove før det er over :o)

Da tror jeg at jeg følger samboerens eksempel, så jeg kommer meg opp til cupfinalen i morgen. Også er det jo kakespising i forbindelse med farsdagen. Fin dag i morgen også, med andre ord.

Ha en god natt! Og takk for selskapet :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...