Gå til innhold

Kjepphøye Bodøværinger er slitsomt!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

En ting jeg har lurt på: Gror RBK-fansen bart bare når de skal til Oslo, eller er de sånn hele tiden?

Markeringsbehov.

Du merker det når du krysser grensen til trøndelagsfylkene at bartetettheten er mistenkelig tiltagende..:-)

Annonse

Ja, for kjepphøye trøndere er så mye, mye bedre...

Det er gammelt nytt at de har et godt fotballag. Jeg hadde førstegangstjeneste i Bodin leir, og husker godt hvor slitsomme Bodøværingene var vær gang Glimt gjorde det godt. Men jeg unte da Glimt i vinne, jeg er jo Nordlenning:-)

Det er gammelt nytt at de har et godt fotballag. Jeg hadde førstegangstjeneste i Bodin leir, og husker godt hvor slitsomme Bodøværingene var vær gang Glimt gjorde det godt. Men jeg unte da Glimt i vinne, jeg er jo Nordlenning:-)

Rosenborg har fått alt for mye... hovne har de blitt hele gjenge. Ja, bodø/glimt er laget....

Annonse

Markeringsbehov.

Du merker det når du krysser grensen til trøndelagsfylkene at bartetettheten er mistenkelig tiltagende..:-)

Synd Bodø tapte, trønderne hadde hatt godt av å få jekke seg ned litt.

Semifinalen i -94 var ok, da var de spake !

En ting jeg har lurt på: Gror RBK-fansen bart bare når de skal til Oslo, eller er de sånn hele tiden?

Har du ikke hørt om forkortelsen TMB?

Nei, det er ikke en feilstaving av MTB, men betyr rett og slett "Trønder Med Bart"!!

Et særdeles velkjent fenomen i Trøndelag, og ikke noe som bare skyldes cupfinalen! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...