Gå til innhold

Vaskehjelp

Anbefalte innlegg

Er det noen her som bruker eller har brukt vaskehjelp?

Hvor mye bør man betale?

Hvordan finner man en flink vaskehjelp? Hvit/svart?

Og hvilke arbeidsoppgaver kan man pålegge en vaskehjelp? Kan en vaskehjelp f.eks. brette tøy?

Jeg er utrolig rotete - blir det i så fall mer slitsomt med vaskehjelp siden man må rydde opp før vaskehjelpen kommer?

Håper noen kan svare meg. Jeg er så drittlei av å krangle om vasking.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/125832-vaskehjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt seksuellt avhold får fart på gubben!

Skal du bruke "hvit" vaskehjelp (og det syns jeg man skal) varierer det veldig i pris. Sjøl bruker jeg et byrå. Søk f.eks på CityMaid på nettet og sjekk hvor dyrt det evt. ville bli for deg.

De bretter IKKE sammen vasketøy. Og de vasker bare der det ikke ligger ting å flyter. Du må med andre ord rydde først. I alle fall nok til at de kommer fram. De skal ikke re opp senga di, ta oppvasken din osv. det må du ha gjort først.

Det er et slit og et slep, men er du støvallergiker med dårlig rygg som meg, er det ikke store valget. Og mannen min og jeg har ikke kranglet om husarbeid siden vi begynte med byrået.

En annen ting er at det liksom er det jeg bruker penger på. Det har jeg valgt, og sånn er det.

Noen jeg kjenner, har funnet billig hjelp via oppslag i nærbutikken og slikt. Det tok ikke jeg sjansen på. Jeg vil heller ikke utnytte innvandrere (heller ikke slike fra Europa).

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/125832-vaskehjelp/#findComment-764670
Del på andre sider

Skal du bruke "hvit" vaskehjelp (og det syns jeg man skal) varierer det veldig i pris. Sjøl bruker jeg et byrå. Søk f.eks på CityMaid på nettet og sjekk hvor dyrt det evt. ville bli for deg.

De bretter IKKE sammen vasketøy. Og de vasker bare der det ikke ligger ting å flyter. Du må med andre ord rydde først. I alle fall nok til at de kommer fram. De skal ikke re opp senga di, ta oppvasken din osv. det må du ha gjort først.

Det er et slit og et slep, men er du støvallergiker med dårlig rygg som meg, er det ikke store valget. Og mannen min og jeg har ikke kranglet om husarbeid siden vi begynte med byrået.

En annen ting er at det liksom er det jeg bruker penger på. Det har jeg valgt, og sånn er det.

Noen jeg kjenner, har funnet billig hjelp via oppslag i nærbutikken og slikt. Det tok ikke jeg sjansen på. Jeg vil heller ikke utnytte innvandrere (heller ikke slike fra Europa).

Nå var jeg kanskje ironisk i forige melding. Men sliter du med det du her forteller, må jo gubben kunne ta et tak. Ei frustrert kone er ikke koselig, så noen knep må du her ta i bruk.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/125832-vaskehjelp/#findComment-764673
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...