lite beist Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Jeg har hatt betennelse i akillessenen i nesten 2 mnd nå. behandling med bla Ibux, Naproksen og Celebra har ikke gitt bedring. Heller ikke gjentatte kortison injeksjoner har gitt bedre resultater.Jeg har nå daglige smerter ved både hvile og bevegelse og lurer på hva som kan hjelpe når disse to behandlingsmulighetene er forsøkt. Vet noen om det går an å operere bort en slik type betennelse? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
damedame Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Vet ikke noe om operasjon, men hvis du skifter treningssko og varierer underlaget mer, så kan det hjelpe. Samtidig er det fordelaktig å holde seg tørr og varm på beina. Roter jeg, eller finnes det noen "latex-sokker" som skal være gode? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sm_la Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 hei.. jeg har sliti med betennelse i akillessenen selv i 2 år nå... Fikk nylig vite at man kan bli sendt til spesialist av legen din. som da vurderer om operasjon er nødvendig. Du kan også prøve akupunktur eller fysioterapaut.. det er ikke garantert, jeg har prøvd men det kan være verdt det. Operasjonen har en rehabeliteringstid på ca 3 mnd... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.