Gå til innhold

Akillessene betennelse som ikke går over...


lite beist

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt betennelse i akillessenen i nesten 2 mnd nå. behandling med bla Ibux, Naproksen og Celebra har ikke gitt bedring. Heller ikke gjentatte kortison injeksjoner har gitt bedre resultater.Jeg har nå daglige smerter ved både hvile og bevegelse og lurer på hva som kan hjelpe når disse to behandlingsmulighetene er forsøkt.

Vet noen om det går an å operere bort en slik type betennelse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke noe om operasjon, men hvis du skifter treningssko og varierer underlaget mer, så kan det hjelpe. Samtidig er det fordelaktig å holde seg tørr og varm på beina.

Roter jeg, eller finnes det noen "latex-sokker" som skal være gode?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

hei.. jeg har sliti med betennelse i akillessenen selv i 2 år nå... Fikk nylig vite at man kan bli sendt til spesialist av legen din. som da vurderer om operasjon er nødvendig. Du kan også prøve akupunktur eller fysioterapaut.. det er ikke garantert, jeg har prøvd men det kan være verdt det. Operasjonen har en rehabeliteringstid på ca 3 mnd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...