Gå til innhold

Hvilke mennesker liker du /ikke?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Ja, jeg er veldig glad i dyr.. Også skjønner jeg ikke at folk kan ønske de noe vondt..

Det finnes liksom ingen imperativer som forklarer ondskap mot dyr...

Liker du dyr?

:o)

Så det mener du. Hm. Men hvorfor i all verden sitter du på musa di da?:-D

Jeg liker først og fremst sinte mennesker. De må gjerne være late også, det er en fin kombinasjon.

Misliker derimot sterkt skråsikre mennesker som har et simplistisk syn på ting, á la Nils Arne Eggen. Han misliker jeg faktisk så sterkt at jeg bruker å ringe på og stikke av hos ham.

Jeg vil heller si det sånn at enten liker jeg mennesker eller så liker jeg dem ikke. Og det går bare på intuisjon :o(

Det er sikkert en stor feil men hvis jeg ikke liker noen, lar jeg dem ikke få en sjanse engang.

Hehe, det hadde jeg ikke trodd om deg. Var sikker på at du var en sånn som kommer godt overens med alle, og bare er snill og grei mot alle :)

Annonse

Hehe, det hadde jeg ikke trodd om deg. Var sikker på at du var en sånn som kommer godt overens med alle, og bare er snill og grei mot alle :)

Jeg kommer godt overrens med de fleste men slett ikke med alle.

Dessuten er jeg kjempesinna og freser hvis jeg ikke liker ting. Snapper til fremmede på gata også hvis de er frekke :o)

Hehe, du er åpenbart en fare for omgivelsene :)

Her rekker jeg å telle til ti før jeg blir forbannet. Men jeg har da hatt noen skarpe innlegg her også.

Har ikke rødt hår for ingenting vet du. Selv om jeg ser ut som en dusteblondine. Bare image ;o)

Her rekker jeg å telle til ti før jeg blir forbannet. Men jeg har da hatt noen skarpe innlegg her også.

Har ikke rødt hår for ingenting vet du. Selv om jeg ser ut som en dusteblondine. Bare image ;o)

Jeg trenger ikke selv å telle til 10. Jeg blir sjelden sint. Veldig sjelden.

Jeg er en rolig og snusfornuftig person, akkurat som jeg framstår på dol :)

Jeg trenger ikke selv å telle til 10. Jeg blir sjelden sint. Veldig sjelden.

Jeg er en rolig og snusfornuftig person, akkurat som jeg framstår på dol :)

Du er ikke mye snusfornuftig Haha.

Men jeg er ikke sikker på at du blir så fort sint. Faktisk tror jeg du er ganske rolig av deg i det henseende. Og at du er av de som kommer med masse gode argumenter for at folk skal forstå hva du mener og hvordan du vil ting skal være. Og så sprekker du tilslutt og så går du?

Du er ikke mye snusfornuftig Haha.

Men jeg er ikke sikker på at du blir så fort sint. Faktisk tror jeg du er ganske rolig av deg i det henseende. Og at du er av de som kommer med masse gode argumenter for at folk skal forstå hva du mener og hvordan du vil ting skal være. Og så sprekker du tilslutt og så går du?

Nei, det skal mye til for at jeg sprekker (kan ikke huske sist), og gjør jeg det så går jeg i hvert fall ikke. Jeg blir sjelden veldig sint, og jeg har vel aldri blitt sint her inne tidligere. Men jeg er selvsagt klar over at det kan se sånn ut.

Dessuten liker jeg å drite meg ut litt, og en gang i blant liker jeg å provosere. Men det har blitt lite av det i det siste :)

Nei, det skal mye til for at jeg sprekker (kan ikke huske sist), og gjør jeg det så går jeg i hvert fall ikke. Jeg blir sjelden veldig sint, og jeg har vel aldri blitt sint her inne tidligere. Men jeg er selvsagt klar over at det kan se sånn ut.

Dessuten liker jeg å drite meg ut litt, og en gang i blant liker jeg å provosere. Men det har blitt lite av det i det siste :)

Du er heldig. Det er ikke noe moro å sprekke for ofte sier man ting man egentlig ikke mener.

Jeg driter meg ikke ut her inne,tror jeg, men i virkeligheten gjør jeg det og synes det er helt greit. Det er jo ikke meningen at vi skal være perfekte hele tiden heller.

Så du går ikke altså. Jeg tenkte ikke at du gikk fordi du var feig men fordi du ikke gadd å diskutere mer. At du synes det ble for teit.

Og jeg liker ikke sinte menn altså.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...