Gå til innhold

Vi har hatt første barnevakt

Anbefalte innlegg

På fredag så var mannen min og jeg på CATS i Oslo og vi var utrolig spente da dette var 1 gangen som vi skulle la noen passe engelen vår!! Det var mormor som skulle være sammen med han. Hun var sammen med oss torsdag og store deler av fredagen.

Da vi skulle gå så sier gutten vår" ha det pappa" (han er jo vant til at han går, fordi vi vinker farvel hver morgen da han skal på jobb),, men da jeg tok på meg jakken og sier ha det, så henger gjeipen og så sier han " ta av jakken mamma!" Så startet han å gråte, Men vi måtte jo gå for toget skulle snart komme... Men jeg bestemte meg for å ringe før vi gikk på toget og så evt gå hjem om det var ille--

Må innrømme at det stakk i hjertet og lurte på hvordan dette skulle gå! Han har jo vært i norge sammen med oss i snart 3 mnd,.

Vi ringte og da gikk alt så bra!!!

Senere så ringte vi igjen og han hadde sett barnetv,, badet og så ville han i seng og sovnet 19.30.. EKSEMPLARISK ikke sant!!!

Jeg ble så lettet!

Om morgenen så var engelen sååå kosete og vi var glade alle tre!!!

For de som ikke husker så er vår engel snart 3.. dagen hans er 20. november så det skal feires med brask og bram!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/125887-vi-har-hatt-f%C3%B8rste-barnevakt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

forelsket colombiamamma

Det er deilig å komme seg ut i blant, bare voksne!:o) Og jeg tror at barna har godt av å se at du går, og at du kommer tilbake igjen!

Jeg tenker nok dere koste dere på CATS:o)og at prinsen koste seg med mormor hjemme!

Det blir gøy hos dere neste torsdag, kos dere!

mvh

Deilig med litt barnevakt. Vi hadde det første gang for noen måneder siden.

Jeg var selvfølgelig kjempenervøs og tenkte at nå kommer hun sikkert til å skrike masse når hun skal legge seg, men den som oppførte seg helt eksemplarisk og ikke sa et ord om mamma (og pappa) var selvfølgelig vår datter.

Dagen etter kom mormor/morfar på besøk (det var de som hadde sittet barnevakt) og da var hun faktisk litt skeptisk til dem og skulle bare sitte på armen min.Det fikk da være grenser for barnevakt tenkte hun kanskje.

De skulle bare hente noe de hadde glemt dagen før. Vår lille datter var faktisk litt lettet når hun så dem dra avgårde.

Vi har hatt noen få barnevakttimer etter dette og det går helt greit heldigvis.

Du vet, engler har det med å oppføre seg eksemplarisk!

;0)

:-) jeg tror også dette...

:-) men det er ikke alltid at han er like eksemplarisk,.. Han har vært i åpen barnehage og der har vi truffet et par gutter på bare 11 mnd,.. og disse har han ikke vært så veldig snill mot!! Han langer ut en hånd i ny og ne,.. så vi har funnet ut at det er bedre å gå i park,-hvor barna er større og kan ta igjen..

Så får vi se om han fortsatt er en engel.-- eller en engel med skit på vingan!!!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...