Gå til innhold

Kan noen anbefale....

Anbefalte innlegg

Gjest Sunnheita
Skrevet

... meg en frokostblanding som er sund, god og mettende...?

Veldig takknemlig for svar! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sunn og mettende er ihvertfall 4-korn, som vel er den frokostblandingen som har desidert minst sukker i seg.

Men den scorer da noe lavere på smaken, men er absolutt ikke vond!

Gjest Sundheita
Skrevet

Sunn og mettende er ihvertfall 4-korn, som vel er den frokostblandingen som har desidert minst sukker i seg.

Men den scorer da noe lavere på smaken, men er absolutt ikke vond!

Hehe.. Ikke vond? Så jeg vil orke å spise den til frokost hver dag?

Skrevet

Foreslår det samme som morsan. Hvis du vil ha litt mer smak, så sper du på med frisk frukt og simsalabim, så har du den sunneste frokostblandingen du kan få i deg :)

Skrevet

Hehe.. Ikke vond? Så jeg vil orke å spise den til frokost hver dag?

*He he* Ja det var det da! ;-) Nei spøk til side: Den er absolutt spiselig! ;-) Den er ikke fæl - har ikke noen u-smak på noen som helst måte, men er kanskje litt kjedelig. I hvert fall sammenlignet med blandinger som har både det ene og det andre oppi! ;-) Men som damedame sa: Spe på med litt frukt så blir den mer spennende!

Skrevet

Jeg spiser God Morgen rosin, den er supergod. Den er uten sukker også. Hiv i et beger yoghurt og litt frukt og spe på med melk - og voila! Super frokost:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...