Gå til innhold

Hjelp, jeg tok koffein-tabletter

Anbefalte innlegg

Gjest full guff!

Hjelpes meg, i dag har jeg tatt noen koffein-tabletter jegf fikk kjøpt i usa. Disse inneholder koffein og guarana. Øh...jeg føler meg nokså gira, og har vært SUPER-effektiv på jobben i dag!

Men si meg er det farlig å ta disse? De var for å få bedre energi, og jommen ser det ut til at de virker. Jeg skriver lynkjapt på pcn ogf alt går unna. Føler jeg har masse overskudd, men er altså litt skeptisk til dette, da.

kan det ikke gjøre noe galt med hjertet eller noe sånnt? Har hørt rykter om det. Og det er vel ikke noe lignende speed dette, vel..?

uæ, er bekymret, men du verden som det går unna.

:-) evt :-(

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/125921-hjelp-jeg-tok-koffein-tabletter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest jeg velger meg april

Hehe, jeg tenker partneren din får så det holder i kveld. Senga kommer vel til å ristes i filler og godsakene kommer til å se ut som om de ikke kan brukes på flere år i morgen:-)

Ha ha. Du er jo ganske vittig du og så liker du gravide kvinner....he he...

Annonse

Gjest Tror ikke på sånt

Det går kanskje litt for fort - fort og gæli, som det heter. Ulempen med å være rask er at man blir slurvete...sånn er det med meg og. Og så må man gjøre alt på nytt i morgen likevel...

En annen ting som hadde bekymret meg iallfall er når kroppen skal ta igjen den energien man har brukt selv om man egentlig ikke hadde den, så blir man vel bare dobbelt så sliten, så i morgen går det kanskje kjempetregt...

Det er på en måte som å sette livet på høygir, du bruker opp masse energi du "ikke har". Og blir dobbelt så sliten etterpå.

Bør forbeholdes til ekstreme situasjoner der du har behov for "noe ekstra". I situasjoner mer krevende enn hverdagen, for å si det sånn, en sjelden gang.

Info :

http://home.no.net/nesebord/stoff05.htm

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...