Gjest Hun som lurer Skrevet 10. november 2003 Skrevet 10. november 2003 Jeg har vært sykemeldt et år, men har begynt å jobbe igjen nå. Noen som vet hvordan det er med ferien jeg ikke har brukt når jeg har vært syk? Kan jeg spørre om å få ut det i penger? *håper sterkt* Jeg spør her fordi det er bedre å få spydige kommentarer her enn på jobben... 0 Siter
Janna Skrevet 11. november 2003 Skrevet 11. november 2003 Ja du kan spørre om å få det ut i penger.. Noen kommuner gjør det, men ikke alle.. Du får i hvertfall ikke verre svar enn nei.. Lykke til.. 0 Siter
molli Skrevet 11. november 2003 Skrevet 11. november 2003 Snodig at ikke arbeidsgiveren din har tatt opp temaet? Normalt kan man ikke overføre mer enn ti dager (to uker) av ferien til året etter. Dersom du da har fire uker (fem?) tilgode som skulle vært avviklet nå i år (2003), så kan du be om følgende: Overføre to uker til neste år, og få utbetalt resten nå i penger. Men husk at dersom du gjør det, må du skatte av det. Feriepengene, altså. 0 Siter
Gjest Hun som lurer Skrevet 11. november 2003 Skrevet 11. november 2003 Snodig at ikke arbeidsgiveren din har tatt opp temaet? Normalt kan man ikke overføre mer enn ti dager (to uker) av ferien til året etter. Dersom du da har fire uker (fem?) tilgode som skulle vært avviklet nå i år (2003), så kan du be om følgende: Overføre to uker til neste år, og få utbetalt resten nå i penger. Men husk at dersom du gjør det, må du skatte av det. Feriepengene, altså. Takk for svar! ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.