Gå til innhold

Trene seg frisk?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Stjernemor

Vet ikke, men noe jeg VET av erfaring, er at det hjelper å pøse på med hvitløk og megadoser C-vitamin, og dobbel dose vitaminer og mineraler. Så FORT du merker noe.

Har du begynnende sår hals er Vekk i Morgen (sugetabletter fra dagligvaren) en vidunderkur. Rett og slett.

Og så merker iallefall jeg,at hvis jeg først er blitt forkjølet, så forverrer det seg hvis jeg går i sokkelesten på kalde gulv, og hvis jeg er ute i kulda med ubeskyttet hals.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/125941-trene-seg-frisk/#findComment-765366
Del på andre sider

Jeg drev og søkte rundt på det samme for en tid tilbake og kom frem til at trening i begynnelsen av en sykdomsperiode visstnok er noe av det verste du kan gjøre da du bare øker sjansene for å bli enda sykere. Sliter vel på immunforsvaret ellernoe.

Det var visst heller ikke bra å trene mot slutten av sykdommen heller, noe jeg lærte av erfaring. Trener dans hver torsdag, og jeg ble aldri helt frisk i løpet av uka mellom timene, og dermed ENDA verre hver fredag, hehe.

Meen, jeg kan ta feil. Jeg har opplevd å føle meg uggen for så å bli bedre etter trening, men det KAN jo hende at det aldri ville blitt til noe uansett :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/125941-trene-seg-frisk/#findComment-765551
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...