Gå til innhold

Verdens beste førjulsgave!!!

Anbefalte innlegg

Idag morges fikk vi endelig beskjed om at vår tredje Gudegave er vår etter indisk rett, hurra!!! Vi håper å kunne reise til India og Pune rundt midten av desember og å være hjemme igjen til jul, dersom alt klaffer. Gjett om vi er glade...og fatter nesten ikke at det hele har gått så raskt.

Og gjett om mor får noen hektiske uker fremover med forberedelser av jul minst tre uker på forskudd. (Ironisk nok har jeg nettopp skrevet under på Fremtiden i våre henders kampanje "Gi oss jula tilbake!" he - he)

Hilsener fra en småstressa og kjempeglad snart-trebarnsmamma

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/125967-verdens-beste-f%C3%B8rjulsgave/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mamta

2

• Poppy

1

• grot

1

• thuva1365380402

1

Mest aktive i denne tråden

Så fantastiske nyheter mamta!! Har tenkt på dere og lurt på når dere skulle få komme dere av gårde. Dette blir jo verdens beste julepresang:-)

Dere har vel likevel ikke ventet så lenge som dere ble forespeilet?? Ingenting er bedre enn når det slår ut den veien. Og det gjør vel ingenting om jula ikke blir akkurat som den pleier dette året?

Gleder meg med dere

Så fint å høre at dere vil få lillegullet raskere enn dere trodde. Ingenting er vel bedre enn det. (For min del synes jeg dere har ventet mer enn lenge nok allerede. Litt av en tålmodighetsprøve når det går mange måneder fra tildeling til henting. Jeg hadde jo problemer med å holde ut «bare» 7-8 uker!)

Krysser fingre for at dere får reise og hente i desember slik dere nå håper.

For en alle tiders julegave. Lykke til med jule- og reiseforberedelsene!

Annonse

Kjære Mamta!

Gratulerer med den flotteste førjulspresang, jeg kan tenke meg dere noen gang har fått.

Tenk nå til jul er dere fem i kjernefamilien. Akuratt slik det viste seg at det skulle bli for dere.

Mange varme tanker fra meg.

Stoore gratulasjonsklemmer fra meg

Annonse

Gratulerer så masse til deg mamta og hele mamta-familien!!!

Det er så mange gledelige meldinger nå at jeg blir helt rørt. Tenk for en fantastisk jul dette blir for så mange!!!

Ønsker dere all lykke - og en fantastisk reise til India og barnet som venter der!!!

Hilsen fra meg

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...