Gå til innhold

Verdens beste førjulsgave!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mamta

2

• Poppy

1

• grot

1

• thuva1365380402

1

Mest aktive i denne tråden

Hei og gratulerer så mye med den nye gudegaven.. Så flott å høre at andre land får tildelinger nå.. Det har vært mye Colombia disse dagene så det er jo litt lite oppmuntrende for andre ventende.

Vi er feridgventet og har verdens skjønneste engel fra Colombia!!

Goooood tur

Annonse

Jeg blir helt rørt over alle hilsener fra dere...

Bare for å oppklare: Tildelingen kom for nesten 5 mnd. siden, den 19.juni, men først nå har vi fått klarsignal fra indiske myndigheter til å hente Gudegaven vår. Det blir nesten som å få tildeling pånytt...;0)

Dette er faktisk relativt raskt til India å være, så vi føler oss svært heldige som får henne hjem etter 'bare' 6 mnd. ventetid etter tildeling.

Og til hijos; nei, jeg er temmelig langt fra å være proff hva angår hjemmesider. Men takk for rosende ord likevel!

;0)

Hilsener fra

Annonse

Gratulerer Mamta.

Å det er bare så fantastisk å vite at man snart skal få møte/holde barnet sitt. Dette vet jo du som har to fra før....

Og så rart at man plutselig kan få "dårlig" tid når hentereise nærmer seg. Det er jo dette man venter på hele tiden. Men så er det jo ting som må ordnes da, spesielt akkurat nå før jul.

Gratulerer igjen, og lykke til med forberedelsene og reisen.

Hilsen fra

Gratulerer så mye mamta!

Har tenkt mye på dere og håpet dere ville rekke det til jul. Å tenk det klarer dere... Gleder meg veldig på deres vegne. Gjør vel ikke noe pm du stresser nå..smil du skal jo bli trebarnsmor snart.

Lykke til! Gleder meg til høre hvordan det går hos dere. Tenker hun er verdens nydligste :-)

Klemmer fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...