Gå til innhold

Tusen takk for alle gratulasjoner......

Anbefalte innlegg

.....i forbindelse med tildeling av vår lille sønn og lillebror. Det er så fint å lese alle gratulasjonene fra dere - TUSEN TAKK!

Vi reiser til Colombia 30. november, og får vår lille prins 1. desember. Hvis alt går etter planen, kommer vi hjem igjen noen dager før jul.

Det er masse som må ordnes nå på kort tid, men all honnør til AF for en flott oppfølging. Vi er imponert!!

Håper fortsatt på mange gode nyheter her på DOL.

Klem fra lykkelig tobarnsmamma

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/125981-tusen-takk-for-alle-gratulasjoner/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Ketty!

Så flott at dere fikk reise den 30. Da blir det ut på reise den 15. eller?? Hvis dere reiser nå til helgen så snakkes vi nok ikke før Colombia-reisen. Da må dere ha en fantastisk reise!!!!

Vi kommer hjem omtrent samtidig hvis alt går etter planen med dere. Ta kontakt når ting roer seg - så kan vi jo treffes på nyåret når vi begge er i permisjon!!!!!!!Jippi!!!!!

Ha det godt alle tre og snart fire!!!

Stor klem fra meg

Hei Ketty!

Så flott at dere fikk reise den 30. Da blir det ut på reise den 15. eller?? Hvis dere reiser nå til helgen så snakkes vi nok ikke før Colombia-reisen. Da må dere ha en fantastisk reise!!!!

Vi kommer hjem omtrent samtidig hvis alt går etter planen med dere. Ta kontakt når ting roer seg - så kan vi jo treffes på nyåret når vi begge er i permisjon!!!!!!!Jippi!!!!!

Ha det godt alle tre og snart fire!!!

Stor klem fra meg

Hei

Joda, vi får både i pose og sekk. Reiser sydover på lørdag.

Har sendt deg en mail.

Klem fra meg

En litt forsinket gratulasjon fra meg. Vi reiser søndag, kanskje vi snakkes i Bogota?

Klem fra

Hei

Hadde vært kjempekoselig å treffes i Bogotá. Hvor lenge regner dere med å være i Colombia?

Vi håper på å få reise en liten uke til San Andres. Fikk ikke det sist gang, men denne gangen håper vi på å få det med oss.

Lykke til med siste forberedelser!

Klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...