Gå til innhold

Hei!

ferske søkjarar

Anbefalte innlegg

ferske søkjarar

Må Berre få sei at eg synest det er kjempe positivt med eit forum som dette. Det er veldigt fint å kunne lese om andre sine erfaringar og alt anna som vi kan ha nytte av. Men eg er svært nysgjerrig på om det er nokon frå Vestlandet (heile landet og) som er i samme situasjon som oss som kunne tenke seg å maile med nokon i same situasjon, vi er ikkje komt lenger enn til sosialkontoret, og vi synest dette går frykteleg seint, og kunne tenke oss å verte litt kjent med nokon i samme situasjon. Vi har valgt å adoptere frå ColombiaDet hadde vert kjekt om nokon ville ta kontakt. Mail adressa er: [email protected]

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/125987-hei/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi er nok ikke helt på samme sted i prosessen, men jeg vil allikevel få ønske deg hjertlig velkommen hit. Alltid koselig med nye nick.

Selv er jeg mamma til, for oss, verdens skjønneste jente fra Kina. Hun er nå 4 1/2 år, og vi har vært foreldre til henne siden hun var nesten 2 år.

Nå er vi igang med nummer 2, papirene våre har vært i Kina i snart en måned. Så om det fortsetter i dagens tempo i Kina så håper vi på tur igjen sensommeren 2004.

Igjen velkommen til deg, lykke til med de skrittene som skal tas. Del med oss både gleder, frustrasjoner og fortvilelse, tror vi er åpne for det meste:-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/125987-hei/#findComment-766010
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...