Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen

Jeg har ikke vært så aktiv her inne i det siste, så jeg må først benytte anledningen til å takke for alle gratulasjonene vi fikk etter tildeling. Og så må jeg gratulere alle som har fått tildeling/gått videre som jeg ikke har fått med meg.

Det går litt fort i svingene her for tiden, det er mye som skal ordnes når vi plutselig har fått to treåringer i "fanget".

Vi reiser til Gardemoen lørdag. Flyet går videre søndags morgen. Etter et par timer i Paris er det straka vegen til Bogota. En overnatting her, reiser til Quibdo mandag, og får guttene kl. 9.00 tirsdags morgen.

De fortalte på AF at vi var 5 par som skal reise med samme fly. Noen som vil gi lyd fra seg? [email protected]

Til slutt noen praktiske spørsmål til dere med erfaring:

* Fikk anbefalt kontanter US$, reisesjekker i US$ og kredittkort. Vi fikk litt problemer med å få tak i reisesjekker (teknisk feil i bank). Er dette et must??

* Alle andre gode råd mottas med takk.

Forresten så er barnerommet i ferd med å bli klart. Sydde gardiner i går, og i dag har jeg kjøpt sengesett i samme stoff. Med Ole Brumm selvfølgelig, det er det som er tingen. Håper guttene er enig. Hehehe.

Vi tastes!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/125988-siste-innspurt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest campestre

Høres stilig ut med to treåringer i fanget på en gang,ja... For litt over 2 år siden fikk vi en på 2år og 8mndr , og det var deilig. Det gikk over all forventing ! Gled dere masse,og god tur. Hvis du har lyst å dele bilder av de to skjønne,kan du sende meg en mail...

[email protected]

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/125988-siste-innspurt/#findComment-765671
Del på andre sider

Så flott at det nå nærmer seg avreise!!! Ja, nå må dere benytte tiden godt på dere selv, for i lang tid fremover så får dere nok hendene fulle!! :-)

Tror nok guttene liker sitt nye rom,, Ole Brumm er alltid populært!

Når det gjelder reisesjekker så brukte vi dette med å betale hotell halifax i Bogota. Brukte mye kredittkort og hadde selvsagt med dollars..

Et lite tips.. Ha klart et lite beløp, ca 1 dollar, da dere kommer på flyplassen. da kommer det bærere i følge av personen som henter dere. de skal ha litt for hjelpen..

Så til sist.. Goooooood tur,, lykke til og velkommen hjem!!

reisehilsen fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/125988-siste-innspurt/#findComment-765832
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...