EmilieCath. Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Jeg er inni en mølje av problemer.Venter på å komme til en psykiater,men det tar jo tid før man når no svar.Har vært sykemeldt i snart 1 år,ikke pga psyken,men det hjelper ikke akkurat på psyken å gå hjemme mnd etter mnd og legene ikke finner ut hva som er feil. Dette sliter veldig på psyken min,får meg til å føle meg som en taper og null verdt. I tillegg sliter jeg med overvekt og en psykopatisk x-kjæreste. Selvom jeg hater han over alt på jord fordi han har påført meg psykisk og fysisk skade,klarer jeg ikke gi opp tanken på han. Hva skal jeg gjøre for å klare få han ut av livet mitt? Selv etter å ha vært i vitneavhør hos politiet ang han og sagt til han at jeg kommer til å skaffe besøksforbud mot han klarer jeg ikke slutte tenke på han. Jeg er konstant lei meg,gråter når ingen ser meg og ler nesten ikke lenger. Syns hverdagen er veldig tung og lite givende. Jeg sier bare..HJELP! Jeg er så svak og ensom. Hva gjør jeg?!?! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/126061-hjelpjeg-er-s%C3%A5-svak/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
cathlin Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Hei, skjønner at du har det vanskelig for tiden! Med så mye kaos rundt og i deg. Å lese innlegg på disse sidene kan kanskje være til trøst? Det kan hjelpe å lese om andre som er i lignende situasjon som deg, slik at du ikke føler deg så alene. Og skrive, kanskje. Kan være til hjelp for å rydde opp i tankene.Være i aktivitet med noe for å ta en pause fra de vanskelige tankene. Noen ganger kan det også være til hjelp å få ting litt på avstand. Man ser ting klarer etterpå, en når man er midt oppe i det. Skjønner at du ennå tenker på eksen din. Det er helt normalt å ennå ha følelser for han, selv om man ikke vil. Og etter det han har gjort mot deg. Har du forresten vært hos legen for å "sjekke" om du er deprimert? Bruker du noen anti-depressiva? Det kan være til hjelp hvis du føler at du ikke holder ut lengere. Ikke meningen å reklamere, men det kan være en "nødløsning" eller tilleggshjelp for mange. Håper du finner litt trøst! Mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/126061-hjelpjeg-er-s%C3%A5-svak/#findComment-766307 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.