Gå til innhold

Reisebeskjed, når på dagen ringer de?

Anbefalte innlegg

Gjest lengtende korealia

Vi venter reisebeskjed (Korea), har allerede ventet over 2 mnd. Lurer på når på dagen det er mest vanlig å få telefonen?

Prøver å overbevise meg selv om at de ringer på formiddagen slik att jeg kan slappe av mot slutten av arbeidsdagen. Logikken min er at de er foran oss tidsmessig i Asia, ergo ligger beskjedene og venter når VB kommer på jobb (?) Prøver også å bli fortrolig med at dette kan ta lenger tid enn 2-3 mnd.

Hvilke erfaringer har dere?

Fortsetter under...

thuva1365380402

Hei!

Vi fikk reisebeskjed ca. 9.30 en tirsdag (10. juni). Det var akkurat på dagen 2 mnd. siden tildeling. Men siden den gang er jo ventetiden øket fra godkjennelse til tildeling. Vet ikke hvordan det er med reisebeskjed. De sier jo 2-3 mnd.

Ja, Korea ligger 7 timer foran oss. Så når det er morgen her er det ettermiddag der.

Vi krysser fingre for at dere snart får reisebeskjed. Hvis det er første gang dere skal til Korea har dere noe flott og stort å se fram til. Seoul er en kjempefin by. Masse å se og oppleve.

Er det gutt eller jente dere har fått? Husker nemlig ikke det jeg da. Og hvor gammel?

Vi har en gutt som nå er 8 mnd. Han var 3,5 mnd da vi hentet han.

Har du noen spørsmål kan du maile meg på [email protected]

Klem fra

Hei, jeg fikk reisebeskjeden i hall 9 tida om morgenen forrige gang. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ som jeg misunner deg som har fått tildeling og venter på å få reise..............KJEMPEGOD TUR TIL ET VAKKERT LAND MED LIKE VAKRE MENNESKER!!!!!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...