Gå til innhold

FU : Hva er du engasjert i for øyeblikket?

Anbefalte innlegg

Gjest strandhai
Skrevet

Hei du,

du er på god veg ut, det ser jeg av det du skriver her inne :)

Hvis jeg tar feil, så kan jeg gjerne gi deg noen råd på vegen. Bård har også gitt deg et veldig godt tips: når du er trygg på deg selv, så er det på høy tid å komme ut. Denne tryggheten gjør at du kan stå imot det som måtte komme av pepper. Gi blaffen i det som måtte komme. Du er deg selv, og det er helt naturlig osv osv :)

Mvh

Når jeg er trygg på meg selv ja....det var akkurat det. I alle andre situasjoner så vil jeg vel si at jeg er trygg på meg selv, men når det kommer folk begynner å snakke om homofili, så kjenner at jeg at jeg blir vanvittig usikker....vet nesten ikke om jeg skal le eller gråte....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rettshjelpstiltaket jeg jobber i og er styreleder for, Nye budsjetter i kommune og stat betyr nye runder med søknad om støtte og lobbyvirksomhet.

Skrevet

Når jeg er trygg på meg selv ja....det var akkurat det. I alle andre situasjoner så vil jeg vel si at jeg er trygg på meg selv, men når det kommer folk begynner å snakke om homofili, så kjenner at jeg at jeg blir vanvittig usikker....vet nesten ikke om jeg skal le eller gråte....

Ser at du har svart meg. Jeg er opptatt fremover, men svarer deg om noen dager.

Eller i farta... spring-ud.sk

- sjekk den siden.

At du er nervøs eller hva det nå er du føler nå, er helt normalt. Det går over, believe me :)

Du hører fra meg.

Skrevet

spring-ud.dk

ikke .sk

Skrevet

Sydenferien vi reiser på imorgen, og flyttingforberedelsene siden vi flytter 1.desember...

:)

Skrevet

Hei igjen Strandhai

For å si litt mer om dette, til deg, så er det egentlig fint å vite litt om deg - for at det jeg sier skal være adekvat ift deg og din situasjon.

Bård har gitt deg noen gode råd, og som jeg sa sist: Du må finne tryggheten i deg selv. Selv gjorde jeg det ved å stole på mine følelser (har ingen erfaring med det motsatte kjønn) og ved å lese mye faglitteratur :) På universitetsnivå kommer det aldri (mark my words) uttrykk for at dette er feil eller galt på noen måte.

Og den reaksjonen med at du hverken vet om du skal le eller gråte når folk prater om emnet, viser bare at du virkelig er skeiv :) Husker da jeg satt i skapet og hadde alle disse følelsene i meg. Ble skjelven og "yr" bare av å lese om homofili på nettet :)

Ja, jeg kunne skrevet så mangt. Send meg noen ord om deg - hvis du vil - så skal jeg svare utfra det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...