Jente1976 Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Huff, jeg har hatt en så kjip dag i dag. Må bare få ut litt frustrasjon her. Våknet med en forferdelig aggresjon og et "trykk" inni meg som jeg ikke har kjent på omtrent et helt år! Merket at jeg irriterte meg voldsomt over alt, og at jeg tolket alt som ble sagt i værste mening. Trodde at alle snakket dritt om meg osv.. Orket selv ikke å snakke, har sittet og stirret i gulvet i hele dag for å ikke møte blikket til folk. Selvskadingstanker har kommet og også selvmordstanker. Det værste er aggresjonen faktisk. Den gjør at jeg hater meg selv og føler meg som en stor dust! Jeg er jo egentlig ikke sånn! Jeg håper jeg bare har hatt en dårlig dag, og at dette ikke er begynnelsen på noe..Bekymrer meg sikkert alt for mye.. Hilsen fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/126156-har-hatt-en-vanskelig-dag/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.