Gå til innhold

Har du noengang vært forlover - og singel? *snufs*

Anbefalte innlegg

Gjest Singel forlover

Nå skal jeg være forlover til min beste venninne. Vi har alltid trodd at jeg kom til å være førstemann ut, rett og slett fordi jeg har date på date på date og hatt ørti ting på gang...Og hun har tatt det mer med ro. Men neida, når hun først fant gubben, så klarte han å fri etter et halvt år, og nå skal de giftes...

Utrolig kos!

Har vært med å se på kjoler etc etc, og her en dag satt vi og snakket bryllup i 6 (jeg gjentar: 6!!) timer! Jeg holdt på å bli spør, men hva gjlr man ikke for å glede. Men er da til som forlover for at hun skal kunne dele alt hun har på hjerte før det største i livet..?

Likevel...da hun gikk, ble jeg litt trist inni meg. Hun er min beste venninne og jeg kjenner typen godt og alt det der er bra...men jeg følte meg plutselig så ensom. Jeg har ingen kjæreste, og har mange sår med meg fra tidligere forhold. Også plutselig ble jeg sittende der litt trist...

Det er nokså vanskelig å takle alt dette pratet om bryllup og lykke, lykke, lykke når jeg selv bare lengter etter en...

Hm, det er faktisk to av mine beste venner som gifter seg samme mnd...og jeg skal altså være forlover til hun ene, da.

Hm....Har du opplved dette?

Kan jeg si noe om det til henne...eller blir det et skjær i hennes glede? Jeg VIL jo være der for henne, orker bare ikke høre om bryllup HVER gang vi er sammen....men det må jeg vel... *sukk*

Uff, så ego jeg høres ut. Er ikke det, bare litt trist...

Fortsetter under...

Dette hørtes sårt og leit ut. Du kunne ha vært en av mione beste venninner, som også var forlover for meg.

Hun hadde ofte kjærester oppgjennom ungdomstida og tjueårene - jeg hadde ingen ordentlig kjæreste før jeg traff ham som ble mannen min.

Året etter vi giftet oss, var hun også forlover for sin søster.

Og nå er de fleste rundt henne gift - mens hun er singel. Jeg opplevde ikke a det ble for mye bryllupsprat mellom oss i den tida (men det er mulig hun opplevde det) - men jeg vet at det har blitt mye barneprat etter at jeg fikk barn. Og jeg prøver å skjerpe meg.

Kanskje du kan si det litt forsiktig til henne - uten å såre henne - at du har behov for å lufte DINE tanker og DINE følelser om andre ting enn bare bryllupet.

Gode venner bør akseptere dette, men noen, som meg, kan i alle fall i perioder være litt blind for sånne ting.

Håper du får en flott opplevelse i bryllupet, selv om du ikke har noen mann!

Gjest singel forlover..

Dette hørtes sårt og leit ut. Du kunne ha vært en av mione beste venninner, som også var forlover for meg.

Hun hadde ofte kjærester oppgjennom ungdomstida og tjueårene - jeg hadde ingen ordentlig kjæreste før jeg traff ham som ble mannen min.

Året etter vi giftet oss, var hun også forlover for sin søster.

Og nå er de fleste rundt henne gift - mens hun er singel. Jeg opplevde ikke a det ble for mye bryllupsprat mellom oss i den tida (men det er mulig hun opplevde det) - men jeg vet at det har blitt mye barneprat etter at jeg fikk barn. Og jeg prøver å skjerpe meg.

Kanskje du kan si det litt forsiktig til henne - uten å såre henne - at du har behov for å lufte DINE tanker og DINE følelser om andre ting enn bare bryllupet.

Gode venner bør akseptere dette, men noen, som meg, kan i alle fall i perioder være litt blind for sånne ting.

Håper du får en flott opplevelse i bryllupet, selv om du ikke har noen mann!

Tusen takk for dine råd...Og ja, du har nok rett, en bestevenninne bør tåle å høre at jeg og har behov for å bli lyttet til - dersom jeg bare sier det litt pent :-)

Ble litt tårevåt her nå, jeg. Litt rørt liksom. Men takk. Jeg gleder meg jo stort over dette bryllupet, håper bare jeg slipper å gå uten å ha en mann ved min side...

Gjest fake it 'til you make it

Jeg synes ikke du skal si noe, smil og si at du håper det er din tur snart også.

Jeg var forlover noen måneder etter at min egen forlovede var drept i en ulykke. Jeg tok meg sammen, og klarte å nyte dagen sammen med gode venner.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...