Gå til innhold

Vår siste hentereise er over (c:

Anbefalte innlegg

Hei og velkommen hjem alle fire!

Gratulerer så veldig mye med prinsessen!!

Kan tenke meg det tar litt tid å venne seg til en ny hverdag.. Det høres ut som dere har hatt det strålende flott!

For vår del har vi endelig fått distrikt; vi skal til Bogota! Og i samme melding fikk vi beskjed om å oppdatere politiattestene!! Så her har sommerfuglene det travelt om dagen!

Livet har stilt seg ganske annerledes nå når vi vet hvor barnet vårt er og hvor ferden går..

Fortsetter under...

Velkommen hjem!

Kjekt å høre at dere har hatt en fin tur. Vi reiser om 4 dager, søndag går flyet fra Gardemoen. Så her har vi beg. å pakke koffertene. Vi har ikke lov å ha med mer enn 23 kg, det har nettopp blitt redusert fra 64. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg ble nesten litt sur. Må visst tenke litt nytt, og redusere bagasjen.

Hilsen en som driver med siste innspurt

Hei hijos!

Jeg lurte på dette med hvor mye bagasje vi får ha med oss til Colombia.

Snakket med ER-tour i dag, og de fortalte at vi får ha med 23 kg per person. Fikk bekreftet at vi får ha med 3 x 23 kg, og utenom kommer håndbagasje.

God tur på søndag! Vi kommer etter 30. november,

Klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...