Gå til innhold

Overvektig kjæreste

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, du er ikke fæl. Jeg synes runde menn kan være helt greit men det får jo være grenser. Slapsete fett er ikke sexy.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Goliath

8

• flisa

5

• Dorthe

5

• Babette

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Men det gjør liksom ikke så mye hvis han som eier den er din elskede....

Likevel: Nå skal jeg skjerpe meg og ikke bare uttale meg ut fra egne preferanser.

Jeg tror dette har mye med alder å gjøre. Er du 40, er det helt OK, men ikke fullt så OK når du er 20 og lurer på om dette er bare begynnelsen.

Nei, det har ikke noe med alder å gjøre.

Skrevet

Hei du.

Nei, jeg synes ikke du er urimelig.

Skjer det ting pga. sykdom er det en ting, men å la seg selv forfalle pga. latskap er noe annet.

Så innogmed at det er det han gjør så synes jeg du burde sette ned foten litt.

Du bør vel ikke si at magen hans irriterer deg, men du kan nok på en pen måte la ham forstå at hans matvaner ol. ikke sjarmerer deg særlig.

Vi bør helt klart ta vare på utseende vårt, iallefall til en viss grad, selv om vi finner oss en partner.

Så det er sakt : jeg liker også menn med litt kjøtt på bena :)

Hilsen...

Gjest langbent
Skrevet

Hei

Jeg synes ikke du er slem på noe vis!

Det er lov å tenke sånn..

Og det er lov å si noe også..

Men, pass deg for hvordan du legger det frem for han..

At du ikke sårer eller er slem.. For da mister han helt motivasjonen.

Jeg har det motsatte problemet av deg..

Hos oss er det jeg som har lagt på meg..

Da jeg var singel spiste jeg nesten ingenting..

Vanlig inntak pr dag var flere liter vann og et par kjeks.. Skeide ut med middag noen få ganger.. Men, jeg var hysterisk når det gjaldt vekt..

Noen vil nok si at jeg hadde et spiseproblem, og det er jeg helt enig i..

Da jeg traff samboeren min begynte jeg å spise normalt, med det resultat at vekten gikk oppover...

Nå har jeg "litt ekstra" her og der...

Min kjære liker ikke dette og sier ofte til meg at han ikke tenner på meg mer..

Og at jeg må slanke meg snart osv..

Og de gangene jeg setter igang med trening og annen mat så støtter han ingenting!

Enten trener jeg feil, eller for lite.. eller så spiser jeg en potet for mye.. osv..

Så jeg mister motet før jeg får begynt. Og det sårer meg at han er slik...

Vel, dette sporet kanskje helt av..

Poenget mitt er at det er viktig at du støtter hele veien..

Og oppmuntrer han og tar del i hans omlegging av livsstil..

Da blir det så mye enklere for han.. Og du vil se at kiloene blir borte på en to tre..

Lykke til!!

Skrevet

Hei

Vanlig inntak pr dag var flere liter vann og et par kjeks.. Skeide ut med middag noen få ganger.. Men, jeg var hysterisk når det gjaldt vekt..

Da jeg traff samboeren min begynte jeg å spise normalt, med det resultat at vekten gikk oppover...

Og de gangene jeg setter igang med trening og annen mat så støtter han ingenting!

Enten trener jeg feil, eller for lite.. eller så spiser jeg en potet for mye.. osv..

Da blir det så mye enklere for han.. Og du vil se at kiloene blir borte på en to tre..

Lykke til!!

Når du leser ditt eget innlegg ser du vel hvor gale dette er. Det finnes snillere menn i verden...typen din bør ta seg kraftig i nakken.

Ønsker deg all mulig lykke og gir deg en klem på veien :-)

Skrevet

Det er lov å ha slike tanker...og det er fint at du føler du ikke skulle hatt de og prøver å gjøre det beste ut av situasjonen.

Dersom det skulle bli så galt at du ikke klarer å støtte ham (slik som langben opplever) er det værre...da fortjener han bedre...

Lykke til :-)

Skrevet

Du er ikke fæl som tenker slik, følelser kan en ikke noe for.

Det er hva du gjør med følelsene som teller.

Skrevet

Hvis hun er lei av sex så er vel vektøkning rette veien å gå....:-)

Men nå er det samtidig viktig å ikke tolke det som skrives om dette her som fanden tolker bilbelen.

Det er alt for mange som lar kroppen forfalle ETTER at de har fått seg en kjæreste - og der den eneste grunnen til det er at de ikke behøver det samme "vedlikeholdet" som da de var single.

For hvis det er den reelle årsaken til at de lar kroppen forfalle, så er det en helt klar "skillsmissegrunn".....

skilsmissegrunn liksom... det kommer jo an på om man bryr seg med slike tåpelige bagateller (i mine øyne)..Har man god sex så har man god sex uavhengig av antall kilo...

Skrevet

Dette har mindre med om man er "ekkel" (et ord jeg forøvrig ikke ville brukt) å gjøre, som den holdningen man viser ved å la seg forfalle uten noen annen grunn enn at "nå behøver jeg ikke ta vare på kroppen min lenger" for nå er h*n "min".

Det er holdningen og egoismen man viser som er skillsmissegrunn - og ikke selve overvekten.

Fytterakka blir så kvalm jeg...men jeg respekterer at du har slike meninger altså...det er ikke der det ligger.. Så løsningen er vel at de som ikke bryr seg om kiloer finner likesinnede og de om er opptatt av kropp finner sine likesinnede...Problemene kommer når to med forskjellige meninger om temaet skal prøve å få det til å fungere...

Verken jeg eller gubben er overvektige...men litt ekstra rundt midjen er det jo kommet med årene..og hvis han eller jeg skulle nekte hverandre en ekstra potet !! Og miste lysten på sex !! Jeg fatter ikke at det går an...Er man ikke i stand til å nyte sex fordi mannen/kvinnen/begge har noen kilo "for mye" ????

Det er bra man er forskjellige gitt...

Skrevet

Fytterakka blir så kvalm jeg...men jeg respekterer at du har slike meninger altså...det er ikke der det ligger.. Så løsningen er vel at de som ikke bryr seg om kiloer finner likesinnede og de om er opptatt av kropp finner sine likesinnede...Problemene kommer når to med forskjellige meninger om temaet skal prøve å få det til å fungere...

Verken jeg eller gubben er overvektige...men litt ekstra rundt midjen er det jo kommet med årene..og hvis han eller jeg skulle nekte hverandre en ekstra potet !! Og miste lysten på sex !! Jeg fatter ikke at det går an...Er man ikke i stand til å nyte sex fordi mannen/kvinnen/begge har noen kilo "for mye" ????

Eksen min hadde noen kilo "for mye", faktisk 10-15 kilo, men jeg elsket hver eneste en av kiloene hans! Nå er både kiloene og fyren borte. :o(

Skrevet

Hei

Lykke til!!

På meg høres det ut som om, ikke for å være frekk, som om du trenger å skaffe deg en ny kjæreste.

Fysjameg for en gentleman...

Skrevet

Tror du bør lese innlegget mitt en gang til - og kanskje forsøke å legge til side forutinntattheten din før du gjør det.....

Skrevet

skilsmissegrunn liksom... det kommer jo an på om man bryr seg med slike tåpelige bagateller (i mine øyne)..Har man god sex så har man god sex uavhengig av antall kilo...

Les hva jeg skriver.

Det er ikke kiloene som er "problemet", men holdningene og egoismen.

Igjen - les hva jeg skriver, og ikke forsøk å finne noen skjulte meninger mellom linjene - for de finnes ikke der.

Hvis man mens man er singel bruker tid og krefter på å holde kroppen ved like for å være atraktive overfor andre, men slutter med dette så snart man har kapret en ny kjæreste - så er det både egoistisk og "uærlig".

Det er det som er skillsmissegrunnen - og ikke kiloene, som sagt for "ørtene gang"....

Skrevet

Nei, det har ikke noe med alder å gjøre.

Jo, det mener jeg bestemt at det har. Da jeg var 20, var det svært få gutter på min alder som hadde mage og var tynne i håret. Du kan sikkert gjette hvordan mange av dem ser ut 20 år senere. Da justerer man "tagbar"-grensen deretter.

Skrevet

Dette har mindre med om man er "ekkel" (et ord jeg forøvrig ikke ville brukt) å gjøre, som den holdningen man viser ved å la seg forfalle uten noen annen grunn enn at "nå behøver jeg ikke ta vare på kroppen min lenger" for nå er h*n "min".

Det er holdningen og egoismen man viser som er skillsmissegrunn - og ikke selve overvekten.

*PUH!* hehe

Skrevet

Jo, det mener jeg bestemt at det har. Da jeg var 20, var det svært få gutter på min alder som hadde mage og var tynne i håret. Du kan sikkert gjette hvordan mange av dem ser ut 20 år senere. Da justerer man "tagbar"-grensen deretter.

Håret er helt greit. Det spiller ingen rolle men stor mage er ikke tagbart. Man får holde seg litt i form :o)

Skrevet

Håret er helt greit. Det spiller ingen rolle men stor mage er ikke tagbart. Man får holde seg litt i form :o)

Enig i det. Men jeg kjenner mange menn i den alderen som alle er fysisk aktive. Spiller bedriftsfotball, går mye på tur, trener vekter osv. Likevel er det bare de helt magre som ikke har mage. Den kommer med alderen (hos menn, iallfall) uansett, ser det ut til.

Men nå vet jeg ikke om vi snakker om mye eller lite ekstra, da. Jeg snakker ikke om dissende brødddeig i store mengder. Bare såpass at en 20-åring nok ville rynke på nesa, men ikke en kvinne på deres egen alder.

Selv synes jeg det er bedre med litt for mye enn litt for lite. (Hos menn.) Men smaken er forskjellig, og takk for det.

Gjest den dama
Skrevet

Enig i det. Men jeg kjenner mange menn i den alderen som alle er fysisk aktive. Spiller bedriftsfotball, går mye på tur, trener vekter osv. Likevel er det bare de helt magre som ikke har mage. Den kommer med alderen (hos menn, iallfall) uansett, ser det ut til.

Men nå vet jeg ikke om vi snakker om mye eller lite ekstra, da. Jeg snakker ikke om dissende brødddeig i store mengder. Bare såpass at en 20-åring nok ville rynke på nesa, men ikke en kvinne på deres egen alder.

Selv synes jeg det er bedre med litt for mye enn litt for lite. (Hos menn.) Men smaken er forskjellig, og takk for det.

Tøys! Min kjære har passert 40. Han er slank - ikke mager! - og han har _ikke_ mage!

Skrevet

Litt mage er greit, det er de svære dissene jeg snakker om. Det er ikke noe tiltrekkende.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...