Gå til innhold

Overvektig kjæreste

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Goliath

8

• flisa

5

• Dorthe

5

• Babette

5

Mest aktive i denne tråden

Nei, det skal være sikkert og visst.

Åssen går det med kloakken, har du fått fikset den?

Nei, legen kunne ikke hjelpe meg, han mente det ikke gjorde noe. Det kom nok til slutt. Så nå har jeg ringt sykehuset men de hadde møte på min avdeling.

Annonse

Gjest korrekturlakk

Hei du.

Nei, jeg synes ikke du er urimelig.

Skjer det ting pga. sykdom er det en ting, men å la seg selv forfalle pga. latskap er noe annet.

Så innogmed at det er det han gjør så synes jeg du burde sette ned foten litt.

Du bør vel ikke si at magen hans irriterer deg, men du kan nok på en pen måte la ham forstå at hans matvaner ol. ikke sjarmerer deg særlig.

Vi bør helt klart ta vare på utseende vårt, iallefall til en viss grad, selv om vi finner oss en partner.

Så det er sakt : jeg liker også menn med litt kjøtt på bena :)

Hilsen...

innogmed = i og med

Dette har mindre med om man er "ekkel" (et ord jeg forøvrig ikke ville brukt) å gjøre, som den holdningen man viser ved å la seg forfalle uten noen annen grunn enn at "nå behøver jeg ikke ta vare på kroppen min lenger" for nå er h*n "min".

Det er holdningen og egoismen man viser som er skillsmissegrunn - og ikke selve overvekten.

For min del er jeg ganske sikker paa at jeg hadde tent like mye paa typen min om han hadde lagt paa seg, selv en del kilo. Derimot hadde jeg aldri klart aa la min egen kropp forfalle - for hans skyld! Gjoer det jeg kan for aa vaere mest mulig attraktiv for ham...Kanskje litt sant at det er egoistisk i aa gi faen i hvordan partneren ser paa en selv, iallfall tegn paa at man ikke bryr seg veldig om det seksuelle aspektet i forholdet...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...